Wieloletni szef marketingu OLX w marketingu Lidla
Marcin Sienkowski, były wieloletni szef marketingu serwisu OLX dołączył do działu marketingu sieci sklepów Lidl Polska - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
W Lidlu Marcin Sienkowski objął stanowisko młodszego kierownika ds. marketingu.
Ostatnio, przez niespełna rok, był szefem komunikacji marketingowej e-sklepu Łazienka Plus. Przedtem, przez blisko 10 lat, związany był z serwisem OLX. Z tego przez blisko 6 lat kierował jego działem marketingu. Wcześniej był tam brand managerem.
W latach 2008-2014 pracował w Grupie Allegro. Najpierw jako brand manager serwisu otoWakacje.pl, potem jako brand manager lokalo.pl, i wreszcie jako brand manager Tablica.pl.
Jest absolwentem zarządzania i marketingu Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Dołącz do dyskusji: Wieloletni szef marketingu OLX w marketingu Lidla