SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wavemaker, iProspect i Zenith walczą o globalny budżet mediowy Carlsberga

Na shortliście przetargu na globalną obsługę mediową producenta piwa, firmy Carlsberg znalazły się: Wavemaker Global, iProspect i Zenith. W Polsce o obsługę mediową marketera walczy agencja Spark Foundry.

Trzy agencje walczą o obsługę globalnego budżetu mediowego firmy carlsberg. Są to: Wavemaker Global (GroupM), iProspect (dentsu) i Zenith (Publicis Groupe).

W Polsce o obsługę mediową Carlsberga walczy należąca do Publicis Media agencja Spark Foundry.

Walczą o obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów na wszystkich rynkach, na których działalność prowadzi firma.

Dotychczas obsługą mediową Carlsberga zajmowała się agencja Initiative (IPG Mediabrands), która nie wzięła udziału w aktualnym przetargu.

Initiative pracuje dla Carlsberga od 2017 roku (w 2018 roku została agencją globalną w miejsce OMD).

Przetarg mediowy nastąpił po tym, jak Carlsberg rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową - w 2022 roku do współpracy wybrano agencję Fold7, kończąc współpracę z Grey Europe.

Dołącz do dyskusji: Wavemaker, iProspect i Zenith walczą o globalny budżet mediowy Carlsberga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl