'Warto czekać z wypiekami...' w relaunchowej kampanii Bakalland
W telewizji, prasie i internecie rusza kampania reklamowaodświeżonej marki Bakalland. W ramach relaunchu zmienionoopakowania produktów tego brandu i jego serwis internetowy.
Nowe opakowania produktów marki Bakalland są utrzymane wzielono-żółtej tonacji, z subtelnym okienkiem, słoneczną falką nadlogo oraz lekko unowocześnioną czerwoną szarfą z nazwą. Ma topodkreślać ciepły i przyjazny charakter brandu. Ponadto odświeżonoserwis internetowy bakalland.pl, w którym pojawiły się działy"Strefa Konsumenta" i "Relacje inwestorskie". Strona ma równieżnową szatę wizualną. Projekt graficzny nowych opakowań produktówtej marki przygotowała agencja Nomo Design, natomiast stronębakalland.pl - firma 2 Dreaming Dogs.
Nowy wizerunek Bakalland będzie wspierać do końca grudniakampania reklamowa pod hasłem "Warto czekać z wypiekami&".Akcja obejmuje telewizję (8-sekundowe spoty przy programach"Pytanie na śniadanie" w TVP1, "Pascal po prostu gotuj" w TVN oraz"Nigella gryzie" i "SOS uroda" w TVN Style; od 23 listopada15-sekundowe spoty w TVP, TVN, Polsacie, TVN7, TVP3, TV4, iPolsacie 2), prasę (tytuły branżowe: Poradnik Handlowca i DetalDzisiaj oraz pisma kobiece i kulinarne, m.in. Dobre Rady, ŚwiatKobiety, Przyjaciółka), internet (m.in. portalspożywczy.pl,mojegotowanie.pl), a także punkty sprzedaży.
Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampaniizajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: 'Warto czekać z wypiekami...' w relaunchowej kampanii Bakalland