Bakalland z Purellą tworzą FoodWell. Marki się nie zmienią
Bakalland łączy się z Purellą, nową nazwą firmy będzie FoodWell - poinformowano w komunikacie prasowym.
W komunikacie poinformowano również, że wszystkie marki działające w ramach Bakallandu i Purelli pozostaną na rynku i będą dynamicznie rozwijane.
"Do 2026 roku firma chce przekroczyć 1 mld złotych obrotu rocznie. 1/3 przychodów będzie pochodziła z kanału e-commerce oraz eksportu" - napisano.
Przyjęta strategia FoodWell obejmuje 10-letni horyzont. Nowa firma chce rozwijać wszystkie marki, które funkcjonowały do tej pory w obu spółkach. W portfelu FoodWell znajdują się: Bakalland, Delecta, Anatol, Purella i BeRAW. FoodWell chce być liderem w kategorii zdrowych produktów ze szczególnym wskazaniem na roślinne pochodzenie składników.
"Zarząd podkreśla również znaczenie marki Delecta, silnego gracza na rynku produktów do pieczenia i deserów, która systematycznie będzie uzupełniana o propozycje zawierające produkty roślinne. Osiąganiu celów ma sprzyjać rozpoznawalność marek Bakalland i Purelli oraz posiadanie trzech fabryk w Janowie Podlaskim, Włocławku i Białymstoku" - napisano.
Bakalland to działająca od 1991 roku firma zajmująca się bakaliami i zdrowymi batonami. Purella działa w segmencie zdrowej żywności.
Dołącz do dyskusji: Bakalland z Purellą tworzą FoodWell. Marki się nie zmienią