Wafle Familijne sponsorują festiwal w Opolu
W telewizji trwa kampania reklamowa Wafli Familijnych. Akcja pod hasłem "Familijne - Duża Paczka" obejmuje spot emitowany przy serialach i programach rodzinnych oraz sponsoring festiwalu w Opolu.
Prowadzona w telewizji od początku czerwca kampania reklamowa Wafli Familijnych ma charakter wizerunkowy. Wykorzystywany w niej bilbord sponsorski jest skierowany do kobiet w wieku 25-49 lat, które mieszkają w małych i średnich miastach oraz zarabiają na średnim i niższym poziomie. W ramach działań promocyjnych marka została również sponsorem tegorocznego 46 Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu.
Spot reklamowy pod hasłem "Familijne - Duża Paczka" jest emitowany w TVP (przed serialami "Klan", "M jak Miłość" i teleturniejem "Familiada") oraz Polsacie (m.in. przed prognozą pogody i serialem "Samo życie"). Kreację kampanii - zaplanowanej na pięć tygodni - przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal Mccann.
Dołącz do dyskusji: Wafle Familijne sponsorują festiwal w Opolu