SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„W Święta zamień się w słuch” w bożonarodzeniowej kampanii IKEA (wideo)

Sieć sklepów IKEA rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamową. Akcję, w której jako lektor występuje Bartosz „Fisz” Waglewski, przygotowały firmy marketingowe Saatchi & Saatchi IS, Tank Production i MEC.

Kampania jest oparta na spocie pokazującym rodzinę zasiadającą do posiłku przy bożonarodzeniowym stole. Bartosz „Fisz” Waglewski opisuje, że pozornie zwyczajne gesty pokazują silne uczucia łączące różne osoby, co podsumowuje hasło: „W Święta zamień się w słuch. I zrób więcej miejsca na miłość”.

Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy, są w niej przedstawiane wybrane produkty z oferty IKEA.

Bartosz „Fisz” Waglewski jest narratorem spotów IKEA od sierpnia br. Działania reklamowe z jego udziałem są prowadzone pod hasłem głównym „Niech żyje dom!”.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Saatchi & Saatchi IS, produkcją spotu - dom produkcyjny Tank Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „W Święta zamień się w słuch” w bożonarodzeniowej kampanii IKEA (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
GB
Nie mieli innego lektora?
0 0
odpowiedź
User
Goldblum
eeeeee Co? Nic nie zrozumiałem.
0 0
odpowiedź
User
Deep
Lektor tragiczny, fatalna decyzja
0 0
odpowiedź