UPS reklamuje swój widget wysyłkowy
UPS udostępnia swój widget - mini aplikację graficzną, która po dodaniu do pulpitu ułatwia korzystanie z usług firmy. Wprowadzeniu tej funkcjonalności towarzyszy kampania reklamowa.
Udostępniany przez UPS widget umożliwia internautom łatwe korzystanie z usług tej firmy. Miniaplikacja przedstawiająca sympatycznego stworka po pobraniu ze strony www.ups.com/widget i dodaniu do pulpitu pozwala szybko przejść do strony UPC, żeby przygotować przesyłkę i sprawdzić koszt jej doręczenia, a po wysłaniu - nawet 100 paczek jednocześnie - monitorować dostarczanie ich wszystkich. Widget przekazuje też za pośrednictwem kanałów RSS informacje z witryn internetowych wyświetlane na pasku lub w oknie alertów. Wcześniej UPC wprowadziła taką aplikację w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii, a teraz oprócz Polski robi to w Czechach i Włoszech.
Udostępnieniu nowej funkcjonalności towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem "Kim jest Widget UPS?". Akcja obejmuje prasę (gazety codzienne: m.in. 'Rzeczpospolita' i 'Puls Biznesu' i 'Gazeta Wyborcza', magazyny dla kobiet, jak 'Twój Styl' oraz czasopisma finansowe, m.in. 'Harvard Business Review' i 'Manager Magazin'), internet (portale informacyjne, biznesowe i inne popularne strony, m.in. gazeta.pl, rzeczpospolita.pl, onet.pl, wp.pl) i outdoor (billboardy i autobusy w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu).
Adaptację zaplanowanej do końca grudnia kampanii przygotowała agencja McCann Erickson, natomiast media zakupił dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: UPS reklamuje swój widget wysyłkowy