SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC Polska promuje usługę Replay TV

Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii reklamowej UPC Polska, w której operator promuje wprowadzoną niedawno usługę Replay TV.

Usługa Replay TV jest dostępna dla użytkowników dekodera Horizon. Pozwala na odtwarzanie wybranych pozycji (np. filmu, serialu czy programu) w ponad 90 kanałach nawet po 7 dniach od emisji w telewizji, bez konieczności ustawienia nagrywania.

Wczoraj wystartowała kampania reklamowa w telewizji, w której UPC Polska promuje wprowadzoną niedawno usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Oprócz telewizji akcja obejmuje radio, internet oraz działania BTL.

Sieć kablowa UPC Polska na koniec ub.r. obsługiwała 1 439 200 klientów, co oznacza spadek o 2,4 tys. abonentów względem końca 2015 roku, czyli o 0,17 proc.

Dołącz do dyskusji: UPC Polska promuje usługę Replay TV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl