SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Universal Music Polska oferuje muzyczne promocje konsumenckie

Universal Music Polska przygotował propozycję dla firmzainteresowanych promocjami konsumenckimi opartymi na muzyce.Wytwórnia oferuje zarówno katalog piosenek do wykorzystania wtakich akcjach, jak i narzędzia internetowe do ich prowadzenia.

Oferta Universal Music Polska skierowana jest do firmzainteresowanych dodawaniem darmowych treści muzycznych dosprzedawanych przez siebie produktów. Wytwórnia proponuje swójkatalog liczący obecnie 135 tys. piosenek, które mogą byćudostępniane jako pliki do słuchania lub dzwonki na telefonykomórkowe.

W ramach oferty Premium Digital Solution firma opracowała teższablon strony internetowej przeznaczonej do prowadzenia promocjimuzycznych. Serwis, którego oprawa graficzna może być każdorazowozmieniana, obsługuje akcje wykorzystujące wpisywanie kodów zopakowań jako sposób udostępniania poszczególnych piosenek. Witrynaoprócz treści muzycznych może zawierać zakładki z newsami,zdjęciami artystów i innymi konkursami, a zamieszczane w niejpiosenki mogą zostać wykupione przez określoną firmą nawyłączność.

Universal Music zrealizował już podobne promocje konsumenckie wkilku krajach europejskich. W kwietniu tego roku w Belgii ING wewspółpracy z wytwórnią oferował 10 piosenek do pobrania każdejosobie, która założyła konto w tym banku, a Renault - 300 utworówdo ściągnięcia każdemu nabywcy modelu Twingo Temp. Natomiast weFrancji w pierwszym kwartale bieżącego roku przy zakupie proszku doprania Bonux można było pobrać jedną piosenkę z katalogu 70 tys.utworów udostępnionych na specjalnej stronie internetowej przezUniversal Music.

Dołącz do dyskusji: Universal Music Polska oferuje muzyczne promocje konsumenckie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl