"Wszyscy jesteśmy unikalni" - przekonuje w nowej kampanii Uniqa Polska
Ubezpieczyciel Uniqa Polska przygotował kampanię reklamową z okazji 30-lecia działalności na polskim rynku.
Spot przygotowany na potrzeby akcji pokazuje młodą dziewczynę, która postanawia znaleźć w życiu nową pasję. Widzimy też przyszłą mamę i 30-latkę, mimo pewnych ograniczeń, świętującą swoje urodziny w gronie przyjaciół. Ostatnia z historii ukazuje mężczyznę, który postanawia spędzić ten dzień na własnych zasadach.
- Nasz najnowszy spot to historia czterech zupełnie innych osób, które właśnie obchodzą swoje 30. urodziny. To analogia do 30-letniej historii naszej firmy. Każdy z nas jest inny, każda historia ukształtowała naszą firmę taką, jaką widzimy dziś, w 30. urodziny. Razem tworzymy jeden zespół, jedną Uniqa. Razem żyjemy lepiej - komentuje Katarzyna Ostrowska, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i PR w Uniqa Polska.
Spot „30-tka – UNIQAlnie” pojawi się na Facebooku oraz YouTube. W kolejnych czterech filmach poznamy bliżej historie głównych bohaterów.
Za koncept i realizację akcji odpowiada Bluerank. Wszystkie zostały zrealizowane we współpracy z Ldzfilm.
Dołącz do dyskusji: "Wszyscy jesteśmy unikalni" - przekonuje w nowej kampanii Uniqa Polska