Tytus Klepacz, Maciej Marasek, Małgorzata Drozdowska i Marta Frączek w jury Cannes Lions 2019
W jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019 zasiądzie czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej. Są to: Tytus Klepacz, Maciej Marasek, Małgorzata Drozdowska i Marta Frączek.
Tytus Klepacz z JWT Dubai, zasiądzie w jury głównym i oceniał będzie pracę zgłoszone do Social & Influencer.
Z kolei jurorami online będą: Maciej Marasek - creative director 2012 Agency w kategorii PR Lions, Małgorzata Drozdowska - executive creative director z FCB Bridge2Fun w Direct Lions, Marta Frączek - associate creative dDirector z Saatchi & Saatchi IS w Brand Expercience & Activation Shortlist.
Maciej Marasek:
Małgorzata Drozdowska:
Marta Frączek:
Każdego roku o statuetki Lwów na Cannes Lions Festival rywalizuje 35 500 prac z całego z obszaru reklamy i komunikacji. Prace oceniane są w 17 kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment, Integrated Advertising, Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas.
Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się 17-21 czerwca 2019.
Oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Dołącz do dyskusji: Tytus Klepacz, Maciej Marasek, Małgorzata Drozdowska i Marta Frączek w jury Cannes Lions 2019