Twórcy aplikacji Listonic, Everytap i Fuelio w europejskiej kampanii Androida
W globalnej odsłonie wizerunkowej kampanii reklamowej systemu mobilnego Android występują m.in. polscy twórcy aplikacji Listonic, Everytap i Fuelio.
W reklamach twórcy aplikacji andriodowych opisują, do czego one służą i w jaki sposób wykorzystują system Android. W ramach akcji uruchomiono stronę internetową zawierającą więcej podobnych prezentacji.
Filip Miłoszewski, współtwórca aplikacji Listonic służącej do układania list zakupowych, poinformował, że reklama z jego wizerunkiem ukaże się za granicą m.in. w pismach „The Economist”, „The New York Times”, „The Wall Street Journal”, „Bloomberg Businessweek” i „Financial Times”. Według naszych informacji w podobnych reklamach wykorzystano też wizerunek twórców aplikacji Everytap i Fuelio
W Polsce kampania reklamowa jest prowadzona od kilku tygodni m.in. w tygodnikach opinii.
Dołącz do dyskusji: Twórcy aplikacji Listonic, Everytap i Fuelio w europejskiej kampanii Androida