TVP Sport z technologią od WSC Sports przy transmisjach piłkarskich
Telewizja Polska podczas transmisji z meczów piłki nożnej, m.in. z tegorocznego mundialu, będzie korzystać z technologii firmy WSC Sports ułatwiającej m.in. szybkie publikowanie skrótów w internecie.
Technologia WSC Sports, oparta na sztucznej inteligencji, umożliwia w trakcie meczów analizowanie, indeksowanie i oznaczanie każdej akcji i na tej podstawie tworzyć krótkie klipy wideo i skróty z najciekawszymi fragmentami. Takie treści będą pojawiać się w trakcie transmisji i programów w TVP Sport, a także na portalu internetowym i profilach społecznościowych stacji.
Publiczny nadawca będzie używał tych rozwiązań podczas wszystkich 64 meczów nadchodzącego mundialu w Katarze, nadchodzących meczów reprezentacji Polski i innych międzynarodowych spotkań piłkarskich.
TVP zapowiada, że będzie też korzystał z opcji WSC Stories obejmującej automatyczne generowanie i publikowanie materiałów wideo, które będą dostępne w Google OneBox po wpisaniu w wyszukiwarkę haseł związanych z mundialem. Dzięki temu treści TVP Sport mają być bardziej niż kiedykolwiek wcześniej dostępne dla fanów.
Według danych Nielsen Audience Measurement w sierpniu br. średnia widownia minutowa TVP Sport wynosiła 86 723 widzów, a udział w rynku oglądalności - 1,65 proc., po wzroście rok do roku o 13,8 proc.
Dołącz do dyskusji: TVP Sport z technologią od WSC Sports przy transmisjach piłkarskich