Kanał Zero debiutuje wysoko w rankingu najczęściej cytowanym medium w Polsce. Na czele TVN24, Wirtualna Polska i „Wyborcza”
W lutym 2024 roku TVN24 była najczęściej cytowanym medium w Polsce przez dziennikarzy blisko 3,8 tys. razy – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Drugie miejsce należy do Wirtualnej Polski, a trzecie do „Gazety Wyborczej”. Wirtualnemedia.pl utrzymują się w czołówce serwisów internetowych z największą liczbą cytowań. W zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów debiutuje Kanał Zero.
Czołowe miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów kolejny raz należy do TVN24 z liczbą niespełna 3,8 tys. wzmianek. Na drugim miejscu zestawienia znajduje się Wirtualna Polska, z wynikiem blisko 3,7 tys. wzmianek. Podium zamyka “Gazeta Wyborcza” cytowana w lutym niemal 3,6 tys. razy.
Zobacz: Interia wyprzedziła Onet w sporcie. Na czele WP SportoweFakty
Wirtualnemedia.pl w czołówce mediów internetowych
W lutym na pierwsze miejsce rankingu mediów internetowych powraca Wirtualna Polska, która wyprzedza w lutym Onet i Interię. Kolejne miejsxce zajmuje debiutujący w rankingu Kanał Zero.
Portal Wirtualnemedia.pl zajmuje miejsce piąte, z liczbą 1274 wzmianek.
„Wyborcza” najbardziej opiniotwórcza w prasie
Pierwsze miejsce w rankingu tytułów prasowych należy do „Gazety Wyborczej”. Na drugiej pozycji znajduje się „Rzeczpospolita”, która była cytowana ponad 3,5 tys. razy m.in. w związku z publikacją na temat zmian w branży lotniczej. Podium zamyka „Fakt”, do informacji którego dziennikarze odnosili się ponad 2,1 tys. razy.
W kategorii tygodników podium lutowego rankingu IMM tworzą „Newsweek”, „Viva” i „Do Rzeczy”. Z koeli wśród miesięczników i dwumiesięczników liderem jest „Press” przed „Forbesem” i „Twoim Styl”.
Najbardziej opiniotwórcze telewizje i stacje radiowe
TVN24 za sprawą blisko 3,8 tys. cytowań pozostaje na pierwszym miejscu zestawienia najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych. Na drugiej pozycji plasuje się Polsat News, podium zamyka TVP Info.
Z liczbą blisko 2,8 tys. odwołań RMF FM wraca na czołową pozycję wśród najbardziej opiniotwórczych stacji radiowych. Drugie miejsce z liczbą ponad 2,3 tys. cytowań zajmuje Radio ZET, a trzecia pozycja za sprawą ponad 1,1 tys. powołań należy do Programu I Polskiego Radia.
Business Insider liderem mediów ekonomiczno-biznesowych
Business Insider w minionym miesiącu uzyskał 958 powołań i w innych mediach i tym samym pozostaje na pozycji lidera zestawienia portali o profilu ekonomiczno-biznesowym. Na drugim miejscu plasuje się Money, do którego odwoływano się 693 razy. Trzecia pozycja podium należy do Bankiera (217 wzmianek).
Zobacz: Wzrosty w kinach i radiu pomogły Agorze. Trzy kwartały z zyskiem
Z kolei w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych o profilu ekonomiczno–biznesowym liderem pozostaje „Rzeczpospolita”, która wyprzedza „Dziennik Gazetę Prawną” i „Forbes”.
Najczęściej cytowane media regionalne
„Gazeta Krakowska” za sprawą 190 cytowań awansuje o cztery miejsca i plasuje się na pozycji lidera mediów regionalnych w lutym. Drugie miejsce zajmuje „Głos Wielkopolski”, trzecie Radio Kielce.
Ringier Axel Springer liderem rankingu wydawnictw
Pierwsze miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych wydawnictw zajmuje grupa Ringier Axel Springer, której redakcje (Business Insider, Fakt, Forbes, Newsweek, Noizz, Onet, Plejada, Przegląd Sportowy, Medonet) były cytowane przez inne media ponad 8,8 tys. razy. Na drugim miejscu znajduję się Agora z liczbą przeszło 8,3 tys. odwołań (Gazeta Wyborcza, Sport.pl, Radio Plus, Plotek.pl, TOK FM, Gazeta.pl, Radio ZET). Trzecia pozycja na podium należy do Cyfrowego Polsatu z liczbą blisko 6,2 tys. wzmianek (Polsat, Polsat News, Polsat Sport, Interia, Pomponik, TV4). Czwarte miejsce po awansie o jedną pozycję zajmuje Wirtualna Polska Media, z 5681 cytatów.
Dołącz do dyskusji: Kanał Zero debiutuje wysoko w rankingu najczęściej cytowanym medium w Polsce. Na czele TVN24, Wirtualna Polska i „Wyborcza”