TV Republika zaczęła tracić widzów. Zauważalny trend
TV Republika zanotowała ostatnio na YouTube spadek w zakresie wyświetleń miesięcznych. Kanał telewizji kierowanej przez Tomasza Sakiewicza przekroczył już 1,16 mln subskrypcji.
TV Republika ma swój kanał na YouTube od 2013 roku. Po ostatnich zmianach w mediach publicznych telewizja zyskała zarówno widzów tradycyjnych, jak i tych w internecie. Przełom nastąpił na początku stycznia br., gdy tylko w jednym tygodniu (8-15 stycznia) youtubowy kanał Republiki zgromadził ponad 24 mln wyświetleń.
Czytaj także: Biuro KRRiT oceniło finanse stacji Tomasza Sakiewicza
Spadki wyświetleń Republiki na YouTube
Według danych portalu Socialblade, kanał zanotował na przełomie grudnia ub.r i stycznia aż 50 mln odsłon miesięcznie. W kolejnym miesiącu liczba ta wzrosła do 68 mln, ale od tego czasu zaczęła spadać w ujęciu miesięcznym w następujący sposób: 36 mln, 39 mln, 31 mln, 30 mln oraz 30 mln.
Najpopularniejszym nagraniem na kanale youtubowym TV Republika pozostaje film sprzed sześciu lat („Kto zabił Andrzeja Leppera? Rozmowa ze Sławomirem Izdebskim”), który zaliczył już ponad 3,1 mln wyświetleń. Drugie miejsce zajmuje nagranie z 2022 roku „To trzeba zobaczyć! Tak Finlandia przygotowuje się do wojny” (2 mln odsłon). Materiał z ostatnich miesięcy cieszący się największym zainteresowaniem to „Kukiz do Tuska: wrócił Pan do Sejmu, żeby Polska była sfederalizowana i trzeba wprowadzić Euro” (1,7 mln).
Rośnie liczba subskrypcji
Kilka dni temu TV Republika pokazała pierwszą dużą transmisję sportową, nadając z gali Strife MMA (60 tys. wyświetleń).
Obecnie TV Republika na YouTube ma już ponad 1,16 mln subskrybentów. W porównaniu do początku stycznia br. (764 tys.) oznacza to wzrost o prawie 400 tys. obserwujących. Na tym kanale pojawiło się od początku jego istnienia już ponad 38 tys. filmów, które łącznie zapewniły niemal 800 mln wyświetleń.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Od drugiej połowy grudnia ub.r., gdy zaczęły się duże zmiany w mediach publicznych, TV Republika osiąga oglądalność kilkadziesiąt razy wyższą niż wcześniej. Jej udział oscyluje wokół 3 proc.
Według danych Nielsen Audience Measurement w maju br. średnia widownia minutowa stacji wynosiła 148 451 widzów, a udział w rynku oglądalności - 2,98 proc. Rok wcześniej było to 5 067 widzów i 0,1 proc. udziału.
Dołącz do dyskusji: TV Republika zaczęła tracić widzów. Zauważalny trend