Radiowa Trójka szuka muzycznych talentów w programie „Start NaGranie”
Debiutujący soliści i zespoły mogą zgłaszać się do nowego projektu radiowej Trójki „Start NaGranie”. 35 artystów, którzy zakwalifikują się do programu, weźmie udział w przesłuchaniach, a zwycięzca nagra i wyda płytę w Agencji Muzycznej Polskiego Radia.
W nowym projekcie Programu 3 Polskiego Radia „Start NaGranie”, zainteresowani karierą sceniczną mogą od 12 września br. zgłaszać się do udziału w konkursie. W kolejnym etapie 35 uczestników wyłonionych przez jury składające się z muzyków i dziennikarzy Polskiego Radia - których nazwiska zostaną ogłoszone 17 września br. - weźmie udział w eliminacjach, które odbędą się w Muzycznym Studiu im. Agnieszki Osieckiej.
Eliminacje będą obecne na antenie w 7 pierwszych odcinkach programu. Czterema kolejnymi odsłonami programu będą półfinały. Zwycięzcę słuchacze poznają w finałowym, 12. odcinku, w którym weźmie udział trzech najlepszych debiutantów. Wszystkie przesłuchania będzie można usłyszeć na antenie Trójki, na portalu polskieradio.pl oraz w mediach społecznościowych.
W projekcie wymagane jest, aby artyści przedstawili wyłącznie własny repertuar, niemożliwe jest wykonywanie coverów. Na antenie młodzi wykonawcy zaprezentują także swoją twórczość, ale też opowiedzą o inspiracjach i doświadczeniach muzycznych i porozmawiają z jurorami o muzycznych planach na przyszłość.
Gospodarzem programu będzie dziennikarz Trójki Tomasz Żąda, a zwycięzcy przesłuchań zostaną zaproszeni do poniedziałkowego wydania jego audycji „Trójka żąda debiutów”.
Pierwszy odcinek „Start NaGranie” na antenie Programu 3 Polskiego Radia pojawi się 5 października. Finał konkursu przewidziany jest na 21 grudnia br.
Uczestnicy mogą zgłaszać swoje amatorskie nagrania za pośrednictwem strony internetowej startnagranie.polskieradio.pl.
Udział Trójki Polskie Radio pod względem słuchania w okresie od maja do lipca 2018 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 5,7 proc.
Dołącz do dyskusji: Radiowa Trójka szuka muzycznych talentów w programie „Start NaGranie”
To jest kanibalizm w obrębie firmy, która przypominam jest "państwowa".
Kto dał dupy?
Dziennikarze, dyrektorzy anten, czy prezes, którego PR nie ma?