Agencja Top Story wygrywa przetarg PR Porsche
Top Story wygrało przetarg zorganizowany przez importera Porsche - Volkswagen Group Polska, dzięki któremu przedłuży współpracę trwającą od czterech lat. Agencja będzie też przygotowywać polską wersję magazynu „Christophorus”.
Porsche Polska i Top Story współpracują od 2017 r. Agencja do tej pory odpowiadała m.in. za obsługę bazy komunikatów prasowych, koordynację udziału dziennikarzy w wydarzeniach marki, a także za inne relacje z mediami.
Zgodnie z nową umową do zadań Top Story będzie także należeć koordynacja użyczeń samochodów testowych z parku prasowego.
Top Story wydawcą magazynu „Christophorus"
Agencja nadal będzie również przygotowywać polską wersję magazynu „Christophorus” - to wydawany globalnie od 1952 roku papierowy magazyn klientów Porsche, który od 2017 roku ma polską wersję językową.
Za jej opracowanie (przekłady tekstów globalnych, przygotowanie własnych treści lokalnych), a także dystrybucję do klientów i salonów Porsche odpowiada Top Story.
Z ramienia agencji za obsługę tej marki motoryzacyjnej odpowiedzialny jest Mikołaj Kirschke, współtwórca Top Story, który jest także redaktorem prowadzącym magazynu Porsche - redaktorem merytorycznym został Piotr Sielicki.
Dołącz do dyskusji: Agencja Top Story wygrywa przetarg PR Porsche