Tomasz Świtała CX directorem w Spacecamp
Tomasz Świtała dołączył do zespołu Spacecamp (Brand New Galaxy) na stanowisku customer experience director.
Świtała w Spacecamp będzie nadzorował dział user experience oraz współpracował z Arturem Puszkiewiczem odpowiedzialnym za komórkę customer experience intelligence (CXI), wspierając go w tworzeniu i implementacji innowacyjnych usług.
Ostatnio w Cheil Poland
Świtała przed przejściem do Spacecamp przez trzy lata pracował w Cheil Poland, z czego ponad rok na stanowisku user experience lead. Doświadczenie gromadził także w WebInterpret oraz Nowoczesnej Firmie. W trakcie kariery zawodowej pracował dla Amazona, eBay, Reebok, Samsunga, Energizera, Hankook, Merck, 4F, CEDC czy PKO.
Nowy customer experience director wnosi do agencji znajomość najnowszych rozwiązań technologicznych stosowanych w marketingu i wsparciu sprzedaży z obszarów: projektowania programów lojalnościowych, grywalizacji, oprogramowań do digital signage, predictive calling, emotion tracking, czy rozszerzonej rzeczywistości (AR). Połączenie jego kompetencji z badaczami, analitykami i strategami Spacececamp wzmacnia ofertę agencji o innowacyjne rozwiązania customer-centric.
Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z pogranicza marketingu i technologii, wchodzącą w skład holdingu agencji Brand New Galaxy.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Świtała CX directorem w Spacecamp