SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencje Pathfinder 23 i Spacecamp zmieniają szyld na Brand New Galaxy

Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy (BNG), część amerykańskiej grupy Stagwell (STGW), łączy swoje marki. Od teraz pod wspólnym szyldem Brand New Galaxy działają agencje Pathfinder 23 i Spacecamp.

Agencja Pathfinder 23, oferująca rozwiązania e-commerce, oraz Spacecamp, agencja digitalowa, zaczynają posługiwać się wspólną marką Brand New Galaxy, zachowując dotychczasową odrębność prawną.  

- Jestem przekonany, że te zmiany pomogą nam jeszcze bardziej uprościć procesy, działalność operacyjną, strukturę biznesową i zarządczą, kluczowe w efektywnym zarządzaniu globalną organizacją, działającą na wymagającym rynku e-commerce i transformacji cyfrowej. Występowanie pod jedną marką Brand New Galaxy, wzbogaconą o nowy branding, pozwala podkreślić nasz zintegrowany charakter, naszą silną pozycję na globalnym rynku oraz w rodzinie Stagwell – powiedział Piotr Morkowski, CEO Brand New Galaxy.

Nowe stanowiska w BNG

Powołani na nowo utworzone stanowiska chief commercial officers Michał Glapiński, Jakub Krawczyk i Marek Różycki odpowiadają za nadzór nad Business Units i rozwój kluczowych globalnych klientów.  

Tomasz Waligóra i Tomasz Morkowski jako chief services officers pokierują Service Units, łącząc pod jednym szyldem holistyczne kompetencje w zakresie digital i e-commerce.

Julia Dziurbiejko będzie kierować działalnością operacyjną BNG jako chief operating officer.

Z kolei centrum Shared Services będzie nadal wspierać całą organizację BNG w obszarach takich jak: finanse i controlling pod kierownictwem Witolda Rzewuskiego (chief financial officer), HR & marketing pod kierownictwem Wiktorii Danielewskiej (chief people officer), administracja, płace i IT pod kierownictwem Joanny Piwek (chief administrative & payroll officer), prawny pod kierownictwem Joanny Adamczyk (legal department director).

- W ramach naszego globalnego planu inwestycyjnego wzmacniamy naszą obecność w USA w Nowym Jorku, w pobliżu siedziby głównej Stagwell. Będziemy działać pod parasolem BNG i skupimy się na globalnych firmach zlokalizowanych w USA, ściśle współpracując z agencjami należącymi do STGW w Nowym Jorku – powiedział Kacper Kłos, który pokieruje operacjami biznesowymi w USA jako BNG President, North America. Częścią działalności BNG w USA pozostaje Content26, agencja z siedzibą w Seattle, którą BNG nabyło jeszcze w 2021 roku. Na Bliskim Wschodzie działanie kontynuuje Brand New Galaxy MEA z siedzibą w Dubaju kierowana przez CEO Adila Khana i Zubaira S. Siddiqui, COO. 

Dołącz do dyskusji: Agencje Pathfinder 23 i Spacecamp zmieniają szyld na Brand New Galaxy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl