Tomasz Pyzałka wzmacnia zespół PR Škoda Polska
Tomasz Pyzałka dołączył do Volkswagen Group Polska jako specjalista ds. komunikacji w zespole marki Škoda. Zastąpił Huberta Niedzielskiego, obecnie kierownika ds. PR marki Volkswagen.
Pyzałka będzie odpowiedzialny m.in. za bieżącą współpracę z mediami w zakresie obsługi parku prasowego oraz realizację strategii PR marki w obszarze polityki informacyjnej.
Jednym z głównych wyzwań zawodowych w 2019 roku będzie komunikacja PR dwóch kluczowych premier dla Škody: modeli Scala oraz Kamiq. Oferta marki zostanie poszerzona o dwa zeletryfikowane modele: w pełni elektryczną Škodę Citigo oraz Škodę SuperB z napędem hybrydowym typu plug-in.
Tomasz Pyzałka wcześniej pracował w firmie Solaris Bus & Coach, gdzie pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej i PR, a następnie starszego specjalisty ds. analiz rynku.
Odpowiadał on m.in. za tworzenie regularnej analizy branży automotive, koncentrując się na rozwoju napędów nisko- i bezemisyjnych oraz za koordynację i reprezentowanie firmy w ramach europejskich projektów z zakresu elektromobilności.
Z firmą tą związany był ponad sześć lat.
Jest absolwentem Uniwersytetu we Wrocławiu oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Tomasz Pyzałka przejął obowiązki Huberta Niedzielskiego, który w kwietniu zastąpił Tomasza Tondera na stanowisku kierownika ds. PR marki Volkswagen.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Pyzałka wzmacnia zespół PR Škoda Polska