„Tomasz Lis na żywo” gromadził 2,1 mln widzów i przyniósł 22,4 mln zł z reklam
Program „Tomasz Lis na żywo” w sezonie 2013/2014 oglądało 2,13 mln widzów, czyli niemal tyle samo osób, ile rok wcześniej. TVP2 w czasie jego emisji była liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 22,42 mln zł.
W okresie od 2 września ub.r. do 9 czerwca br. średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo”, emitowanego w poniedziałki o 21.45, wyniosła 2,13 mln osób. Przełożyło się to na 17,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
>>> „Tomasz Lis na żywo” najpopularniejszym programem publicystycznym
Największą widownię w tym roku miało wydanie z 27 stycznia br., które oglądało 3,06 mln widzów. W tym odcinku pokazane zostały przypadki szpitalnych tragedii, których najprawdopodobniej udałoby się uniknąć, gdyby lekarze dobrze wypełniali swoje obowiązki. W programie również była mowa o niedoszłym samobójcy i osobie, która go uratowała, a także o brutalnych atakach na Jerzego Owsiaka.
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
27-01-2014 | 3 058 606 | 22,70% |
20-01-2014 | 2 926 596 | 20,59% |
09-12-2013 | 2 884 436 | 22,47% |
W porównaniu do poprzedniego sezonu widownia programu praktycznie się nie zmieniła. W analogicznym okresie rok wcześniej talk-show TVP2 śledziło bowiem 2,12 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,70 proc. oraz 12 proc. (więcej na ten temat).
TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa była liderem rynku telewizyjnego. W tym czasie drugie miejsce zajął Polsat z wynikiem na poziomie 14,89 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Trzeci był TVN (13,64 proc.; „Lekarze”, „Życie bez wstydu”, „Perfekcyjna pani domu”, „Sama słodycz”, „Surowi rodzice” oraz Sekrety chirurgii”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radziła sobie TVP1 (tylko 4,29 proc.; gł. seriale „Homeland” i „Downton Abbey” oraz filmy). Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była dopiero trzecia. Wyprzedziły ją stacje komercyjne: Polsat oraz TVN.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP2 - Tomasz Lis na żywo | 2 134 047 | 17,13% | 10,78% |
Polsat | 1 855 056 | 14,89% | 19,52% |
TVN | 1 699 781 | 13,64% | 15,20% |
TVP1 | 534 983 | 4,29% | 3,24% |
Wpływy z reklam emitowanych przed i po programie w sezonie 2012/2013 wyniosły 22,42 mln zł. W porównaniu do poprzedniego sezonu wzrosły one o ok. 2,12 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Nowe odcinki programu Tomasza Lisa będą emitowane w TVP2 od początku września br.
Dołącz do dyskusji: „Tomasz Lis na żywo” gromadził 2,1 mln widzów i przyniósł 22,4 mln zł z reklam