Kolejne edycje „The Voice of Poland”, „The Voice Senior” i „The Voice Kids” w sezonie 2020/2021 w TVP2
Jesienią 2020 roku telewizyjna Dwójka pokaże jedenasty sezon „The Voice of Poland”. Tuż po zakończeniu tego programu widzowie stacji zobaczą „The Voice Senior 2”, a w styczniu i lutym będzie można oglądać „The Voice Kids 4” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To największa kuźnia talentów - komentuje nam Jacek Kurski, prezes TVP.
Premiera „The Voice of Poland” na antenie TVP2 odbyła się w 2011 roku, a obecnie stacja pokazuje dziesiątą odsłonę talent-show. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii w 2010 roku. Jego formuła polega na poszukiwaniu najlepiej śpiewającego wokalisty.
W portfolio Dwójki znajdują się również mutacje formatu, w którym występują dzieci i seniorzy - „The Voice Kids”, którego trzeci sezon będzie można oglądać w styczniu i lutym 2020 roku oraz „The Voice Senior”, którego premiera zaplanowana została na 7 grudnia br.
Nowa umowa TVP z firmą Talpa
Telewizja Polska podjęła decyzję o kontynuacji wszystkich trzech programów. Publiczny nadawca właśnie podpisał umowę z firmą Talpa w tym zakresie.
Portal Wirtualnemedia.pl nieoficjalnie dowiedział się, że jedenasty sezon „The Voice of Poland” TVP2 pokaże jesienią przyszłego roku. Tuż po zakończeniu tego programu widzowie stacji zobaczą „The Voice Senior 2” (grudzień 2020), a następnie będzie można oglądać „The Voice Kids 4” (styczeń i luty 2021).
- „The Voice of Poland” i „The Voice Kids” są najchętniej oglądanymi programami muzycznymi w Polsce, które ogląda ponad 3 mln ludzi (wyniki u telemetrycznego monopolisty są rażąca zaniżane). To zarazem największa kuźnia talentów. Wokaliści chociażby tacy jak: Rafał Brzozowski, Antoni Smykiewicz, Michał Grobelny, Mateusz Ziółko, Michał Szczygieł, Marcin Sójka, Roksana Węgiel, Viktoria Gabor i wiele innych zdobyli wielką popularność i cały czas funkcjonują na rynku muzycznym - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. - Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom widzów Telewizja Polska zabezpieczyła produkcję kolejnych edycji „The Voice of Poland”, „The Voice Kids”, „The Voice Senior”. Ten ostatni po sukcesie „Sanatorium miłości” jest odpowiedzią na oczekiwania widzów. Ostatnie wyniki prawdziwej oglądalności „The Voice of Poland” w MOR potwierdzają słuszność tej decyzji - dodaje.
Dziesiątą edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05, począwszy od 7 września br. Średnia widownia muzycznego widowiska do 28 września wyniosła 1,65 mln osób, co przełożyło się na 12,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,79 proc. w grupie 16-59.
Tuż po zakończeniu „The Voice of Poland” widzowie Dwójki zobaczą „The Voice Senior”, który również będzie nadawany w sobotnim prime-time (od 7 grudnia). Program z udziałem uczestników w wieku 60 i więcej lat poprowadzą Alicja Majewska, Andrzej Piaseczny, Urszula Dudziak oraz Marek Piekarczyk.
Wszystkie trzy projekty „The Voice” na zlecenie Telewizji Polskiej w naszym kraju produkuje firma Rochstar.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: Kolejne edycje „The Voice of Poland”, „The Voice Senior” i „The Voice Kids” w sezonie 2020/2021 w TVP2