Tequila\Polska wprowadza Power Shopping
Tequila\Polska wprowadza narzędzie Power Shopping służące do optymalizacji działań marketingowych w punktach sprzedaży. Agencja opracowała je na podstawie badań wśród właścicieli i klientów sklepów.
Wprowadzone właśnie przez agencję Tequila\Polska narzędzie Power Shopping ma umożliwić dobranie optymalnych aktywności marketingowych w punktach sprzedaży oraz prowadzenie w nich efektywnych działań promocyjnych. - Warto właśnie wtedy zwrócić uwagę konsumentów, bo często decyzje zakupowe podejmują oni dopiero przed półkami sklepowymi - uzasadnia Agnieszka Juszkis, dyrektor strategii w firmie. - Dzięki temu rozwiązaniu będziemy w stanie jeszcze lepiej doradzać klientom, co zrobić, by osiągnąć najlepsze rezultaty sprzedażowe - zapowiada.
Opracowanie narzędzia Power Shopping poprzedziły badania, w których wśród właścicieli i kierowników punktów handlu detalicznego różnego rodzaju i wielkości w całym kraju sprawdzono, jaki potencjał mają poszczególne materiały i techniki reklamowe. Wyniki pokazały, że w określonych sytuacjach sampling próbek i promocja prowadzona przez hostessy są oceniane jako skuteczniejsze niż niestandardowe techniki reklamowe tak chętnie proponowane podczas prezentacji przetargowych. Z kolei ankiety wśród klientów sklepu wzorcowego Piotr i Paweł w Poznaniu pozwoliły sprawdzić, jak określone bodźce wpływają na decyzje zakupowe konsumentów.
Tequila\Polska wprowadziła narzędzie Power Shopping do swojej oferty skierowanej dla klientów.
Dołącz do dyskusji: Tequila\Polska wprowadza Power Shopping