„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych. „Super TV” najbardziej w dół
W październiku ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 321 963 egz. Była ona o 1,03 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 177 504 egz., po spadku o 0,74 proc. Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 147 731 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 5,91 proc.
Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w październiku ub.r. wynoszącym 122 137 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 12,79 proc. - najbardziej w zestawieniu.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w październiku 2015 roku na poziomie 45 433 egz. Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 7,14 proc.
Wirtualnemedia.pl | październik | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 487 410 | 321 963 | 321 963 | 482 360 | 325 328 | 325 328 |
TV14 | 274 922 | 177 504 | 177 504 | 277 478 | 178 833 | 178 833 |
Tele Max | 234 986 | 147 731 | 147 731 | 232 467 | 157 011 | 157 011 |
Super TV | 209 912 | 122 137 | 122 137 | 222 405 | 140 043 | 140 043 |
Ekran TV | 82 225 | 45 433 | 45 433 | 94 860 | 48 924 | 48 924 |
W październiku 2015 roku w porównaniu do września 2015 roku również wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „TV 14” - było to 4,10 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 487 410 | 321 963 | 321 963 | 492 423 | 325 377 | 325 377 |
TV14 | 274 922 | 177 504 | 177 504 | 282 341 | 185 091 | 185 091 |
Tele Max | 234 986 | 147 731 | 147 731 | 234 915 | 148 410 | 148 410 |
Super TV | 209 912 | 122 137 | 122 137 | 214 927 | 125 643 | 125 643 |
Ekran TV | 82 225 | 45 433 | 45 433 | 82 690 | 45 711 | 45 711 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych. „Super TV” najbardziej w dół
O dwutygodnikach mowa... Czytaj ze zrozumieniem.