TechCrunch w Polsce
Serwis technologiczny TechCrunch wchodzi ze swoją płatną ofertą do Polski. Równolegle platformę udostępniono w Austrii, Belgii, Włoszech i Holandii.
TechCrunch rozszerzył w kilka krajów, w tym Polskę, zasięg swojego programu członkowskiego Extra Crunch. Daje on dostęp do ekskluzywnych materiałów niedostępnych w darmowej wersji serwisu (wywiadów, poradników eksperckich), a także zniżki na konferencje i targi organizowane przez TechCrunch.
Subskrybenci otrzymują specjalistyczne newslettery z informacjami na temat startupów, nowych technologii i biznesu. Dotychczas z programu można było korzystać w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Hiszpanii.
Miesięcznie dostęp do Extra Crunch kosztuje 15 dolarów, rocznie 100 dolarów. Do 30 listopada klienci z nowych krajów mogą wykupić subskrypcję platformy ze zniżką.
TechCrunch należy do koncernu Verizon Media.
Dołącz do dyskusji: TechCrunch w Polsce