Nowe hasło właściciela T-Mobile. "T - Connecting your world"
T - „Connecting your world" to nowe hasło całej Grupy Deutsche Telekom, do której należy T-Mobile Polska. Na polskim rynku hasło „Connecting your world" będzie wykorzystane po raz pierwszy w kampanii nowego programu lojalnościowego operatora.
Hasło "Connecting your world." podkreśla wartości, jakie niesie ze sobą marka T - podano w komunikacie. Slogan będzie używany w języku angielskim we wszystkich spółkach Grupy Deutsche Telekom, które działają pod marką T-Mobile.
- Wizerunek naszej marki jest teraz wyraźnie zrozumiały ponad granicami międzynarodowymi, a co za tym idzie, jest bardziej skuteczny" - wyjaśnia Ulrich Klenke, chief brand officer w Deutsche Telekom. - Wszystkie rynki mówią teraz tym samym głosem. To ważny krok na naszej drodze do stania się marką globalną - dodaje.
Na polskim rynku hasło „Connecting your world” będzie wykorzystane po raz pierwszy w kampanii programu lojalnościowego skierowanego do klientów - Magenta Moments, która wystartowała 16 października.
Dołącz do dyskusji: Nowe hasło właściciela T-Mobile. "T - Connecting your world"