SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szpilki na Giewoncie” poprawiły wynik Polsatu i zarobiły 19 mln zł

Pierwszy sezon serialu „Szpilki na Giewoncie” oglądało w Polsacie średnio 2,62 mln widzów. Stacja w trakcie emisji produkcji była liderem rynku oraz poprawiła wynik w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem.

„Szpilki na Giewoncie” dały Polsatowi średnio 23,41 proc. udziału w grupie 4+ oraz 25,65 proc. udziału w grupie 16-49 (przed rokiem odpowiednio 17,57 proc. i 20,6 proc. udziału) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.


 

Date AMR SHR% SHR % (16-49)
02-09-2010 2768216 25,52% 26,69%
09-09-2010 2540313 23,59% 26,00%
16-09-2010 2707645 24,50% 27,19%
23-09-2010 2928656 28,41% 31,85%
30-09-2010 2438381 20,06% 23,25%
07-10-2010 2373043 22,23% 23,04%
14-10-2010 2656041 24,28% 26,68%
21-10-2010 2703819 23,18% 24,38%
28-10-2010 2743687 24,30% 26,17%
04-11-2010 2591197 23,98% 26,58%
11-11-2010 2434419 20,02% 22,34%
18-11-2010 2460002 21,58% 24,25%
25-11-2010 2753572 23,93% 26,26%
średnio 2622319 23,41% 25,65%
średnio 2009 1855667 17,57% 20,60%

 

Polsat w trakcie emisji serialu był liderem w rynku telewizyjnym. Druga pozycja z 17,5 proc. udziału w rynku przypadła stacji TVN (w grupie 16-49 – 20 proc. udziału). Wpływy reklamowe wyniosły 19,37 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). 

stacja AMR SHR % SHR % (16-49)
POLSAT 2622319 23,41% 25,65%
TVN 1944453 17,50% 20,00%
TVP2 1307571 11,77% 12,87%
TVP1 1273308 11,46% 8,39%

 

Produkcję oglądały głównie kobiety oraz mieszkańcy miast różnego szczebla. Kolejny sezon „Szpilek na Giewoncie” planowany jest na wiosnę 2011. 

Profil ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,83% 74
  Kobiety 64,17% 124
Wiek  4-9 1,67% 28
   10-15 3,73% 53
  16 - 19 3,60% 62
  20 - 24 5,17% 63
  25 - 29 7,55% 85
  30 - 34 10,76% 132
  35 - 39 9,96% 140
  40 - 44 7,60% 118
  45 - 49 10,12% 142
  50 - 54 12,95% 157
  55 - 59 9,86% 130
  60+ 17,02% 87
Wlk. miasta Wieś 37,33% 96
  < 50 tys. 24,12% 100
  50-100 tys. 8,38% 98
  100-200 tys. 8,98% 112
  > 200 tys. 21,19% 104
Zawód Top management 8,67% 112
  Pracownicy średniego szczebla 20,43% 141
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 22,20% 110
  Emeryci 25,41% 102
  Inni 23,30% 71
Wykształcenie Podstawowe 46,19% 101
  Średnie 35,24% 119
  Wyższe 13,16% 115
  Inne 5,40% 42

 

Szpilki na Giewoncie" to historia dziewczyny z Warszawy, pracującej w agencji reklamowej, która zostaje przerzucona do malutkiego oddziału firmy w Zakopanem. W roli głównej występuje Magda Schejbal, a oprócz niej grają m.in.: Krzysztof Wieszczek, Bartłomiej Topa, Maciej Kozłowski czy Tomasz Schimscheiner. Scenariusz napisał Radosław Figura, a serial dla Polsatu produkuje firma Paisa Films.

Dołącz do dyskusji: „Szpilki na Giewoncie” poprawiły wynik Polsatu i zarobiły 19 mln zł

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
bo to niezly serial jest!
0 0
odpowiedź
User
Gembal
Jedynym serialem, który z ciekawością oglądałem, było "Samo życie". Nawet Kiepscy od ponad trzech lat są realizowanym bez pomysłu sitcomem. Jeszcze tylko "Wydarzenia", a tak naprawdę to materiał Tomasza Machały i przełączam na "Fakty". No, bo ja nie lubię emerytów (Gugała) w informacji, publicystyce. A niekompetentna Gawryluk spina wszystko fatalną klamrą. Lubię za to Polsat News.
0 0
odpowiedź
User
mishinda
Dawno już nie oglądałam tak dobrego polskiego serialu :) B. Topa w roli misia - bezcenne :)
0 0
odpowiedź