Szósty sezon „Komisarza Alexa” ma 2,3 mln widzów. TVP1 przegrywa z TVN
Szóstą serię „Komisarza Alexa” ogląda średnio 2,27 mln widzów. Kryminalna produkcja daje Jedynce pozycję wicelidera oglądalności, w rynku telewizyjnym stacja przegrywa tylko z TVN.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków szóstej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.25, począwszy od 13 września br.) wyniosła 2,27 mln osób. Przełożyło się to na 14,87 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl.
Dla porównania, wszystkie odcinki czwartej edycji serialu, pokazywane jesienią ub.r., śledziło średnio 2,73 mln osób (więcej na ten temat).
W paśmie nadawania „Komisarza Alexa” TVP1 jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN, który emituje wówczas „Mam talent!”, a udział tej stacji wynosi 22,59 proc. Dalej plasuje się: TVP2 („The Voice of Poland”; 9,17 proc.) oraz Polsat (filmy fabularne; 6,86 proc.). Taka sama kolejność stacji jest wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność „Komisarza Alexa” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 3 448 082 | 22,59% | 24,71% |
TVP1 - Komisarz Alex 6 | 2 269 187 | 14,87% | 10,08% |
TVP2 | 1 399 659 | 9,17% | 9,15% |
Polsat | 1 047 298 | 6,86% | 8,90% |
Dołącz do dyskusji: Szósty sezon „Komisarza Alexa” ma 2,3 mln widzów. TVP1 przegrywa z TVN