„Szansa na sukces” oglądało 1,34 mln widzów. TVP2 liderem
Program „Szansa na sukces. Opole 2022” w jesiennej ramówce oglądało średnio 1,34 mln widzów, minimalnie mniej niż przed rokiem. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 5,75 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Widowisko „Szansa na sukces. Opole 2022” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 3 października do 11 listopada 2021 roku. Finał został nadany wyjątkowo w sobotę, 18 grudnia o 20.00. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,34 mln osób, co przełożyło się na 12,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,96 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 1,95 mln oglądających, produkcja zgromadziła 18 grudnia.
TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Opole 2022” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN z udziałem na poziomie 6,94 proc. Trzecia była TVP1 (6,66 proc.), a czwarty - Polsat (4,63 proc.).
Również wśród widzów w grupie 16-59 Dwójka była liderem, a w 16-49 - wiceliderem.
Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Szansa na sukces. Opole 2022” wyniosły 5,75 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Franciszek Barnowski zwycięzcą
Zwycięzcą jesiennej edycji „Szansy na sukces. Opole 2022” został Franciszek Barnowski. Nagrodą jest udział w koncercie „Debiuty” podczas 59. KFPP w Opolu.
Gospodarzem programu był Marek Sierocki.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: „Szansa na sukces” oglądało 1,34 mln widzów. TVP2 liderem