SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Świnka-skarbonka w pierwszej kampanii PGNiG promuje pakiet PiG (wideo)

Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo rozpoczęła pierwszą w swojej historii szeroko zasięgową kampanię reklamową. Promuje w niej pakiet PiG - Prąd i Gaz. Autorem kreacji jest agencja Brasil.

Celem kampanii jest zachęcenie klientów do skorzystania z nowej oferty od PGNiG i zakupu nie tylko gazu, ale również prądu.

Świnka-skarbonka to znany symbol oszczędzania, a w przypadku oferty PGNiG to również symbol Pakietu Prąd (kontakt zamiast ryjka) i Gaz (skrzydełko). - Świnka jest symbolem naszej nowej oferty. Szerokie dotarcie zapewni nam rozpoznawalność kampanii - naszym celem jest skuteczność w odwoływaniu się do reklam podczas sprzedażowych rozmów z klientami - opisuje Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

- Wyniki przeprowadzonych przez nas badań wskazują na bardzo wysokie oraz pozytywne zaangażowanie emocjonalne widzów oglądających reklamę  Jesteśmy wśród 6 procent najlepiej ocenianych reklam z sektora usług - powiedział Wiktor Urban, kierownik działu marketingu marki i promocji PGNiG Obrót Detaliczny.

PGNiG planuje jednocześnie docierać do swoich klientów dzięki materiałom informacyjnym, reklamie w internecie, prasie i na billboardach.

Reklamy do kampanii przygotowała agencja Brasil.

Dołącz do dyskusji: Świnka-skarbonka w pierwszej kampanii PGNiG promuje pakiet PiG (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piotrkowska58.pl
No w końcu idealnie pasująca maskotka dla tej firmy. Odbudujcie coście zburzyli świnie jedne.
0 0
odpowiedź
User
piotrkowska125
Tak zgadzam się z przedmówcą i te oszczędności 180 czy 200 na rok ....
0 0
odpowiedź
User
jacor
No i fajnie. Więcej ofert na rynku = większa konkurencja. Mi się podoba. A co do kreacji to mieszane uczucia
0 0
odpowiedź