Musiał, Gąsiewska, Karolak i Fidusiewicz w świątecznej reklamie Pepsi
Pod hasłem „Jak świętować, to tylko z Pepsi!" ruszyła świąteczna kampania popularnego napoju. Udział biorą w niej aktorzy Maciej Musiał, Adam Fidusiewicz, Tomasz Karolak i Wiktoria Gąsiewska oraz influencerka Pepsi - Martyna Chomacka.
W najnowszej kampanii Pepsi Musiał, Fidusiewicz, Wiktoria Gąsiewska oraz Chomacka wcielają się w drużynę elfów, które zajmują się przygotowaniami do świąt - pieczeniem, sprzątaniem, dekorowaniem. Do domu, w którym dzielne elfy szykują święta, skrada się Święty Mikołaj, którego gra Tomasz Karolak.
Kampania „Jak świętować, to tylko z Pepsi!” ma pokazywaź, że Boże Narodzenie to nie tylko czas, kiedy siedzimy przy suto zastawionych stołach. Wyjątkową atmosferę kreują chwile, a także mini okazje przed oraz w trakcie świąt.
- Poprzez kampanię świąteczną Pepsi, chcemy dostarczać naszym konsumentom najbardziej pozytywnych emocji przed, jak i w trakcie świąt. Chcemy z nimi celebrować wszystkie mini okazje, jakie co roku tworzą niesamowitą aurę świąt, której z dużą ekscytacją wyczekujemy - powiedziała Lena Ozimska, junior brand manager Pepsi, odpowiedzialna za kampanię świąteczną 2020.
Elfy są obecne w całej świątecznej kampanii 360 stopni. Obok standardowych kanałów komunikacji, mini okazje z Pepsi będą dostępne również w sieci. W mediach społecznościowych pojawią się wideoposty, na YouTube będzie można zobaczyć szereg bumperów z serii „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”.
Kampania pod hasłem „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”
Ścieżka kreatywna do kampanii „Jak świętować, to tylko z Pepsi!” przeniesiona została także na świąteczne opakowania z 16 różnymi hasłami na limitowej edycji Pepsi Regular oraz wariantu bezcukrowego Max. Silnym elementem kampanii jest także ekspozycja świątecznych materiałów POS w sklepach na terenie całej Polski. Wyróżniające się ekspozycje z produktami Pepsi utrzymane są w niebieskiej scenerii, z białymi śnieżnymi elementami w otoczeniu Elfów.
Za ideę kreatywną w telewizji i kanałach cyfrowych odpowiada agencja Artegence, a za zaplanowanie kampanii w mediach dom mediowy Media Direction.
Produkcją spotu zajęła się Papaya i Film Produkcja, a wyreżyserował go Daniel Jaroszek. Produkcja materiałów digital została wykonana przez Film Produkcja (reż. Piotr Matejkowski). Za produkcję materiałów outdoorowych i sesję zdjęciową odpowiada BBDO i Film Produkcja. Działania PR prowadzi Questia Communications Management Consultants.
Dołącz do dyskusji: Musiał, Gąsiewska, Karolak i Fidusiewicz w świątecznej reklamie Pepsi