SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sześć nowych pakietów internetu i telewizji w świątecznej ofercie UPC Biznes

Z okazji zbliżających się świąt firma UPC Biznes uruchomiła specjalne oferty dla klientów z segmentu małych i średnich firm. Klienci biznesowi mają do wyboru sześć nowych pakietów obejmujących internet i telewizję.

Na świąteczną ofertę UPC Biznes składają się dwie oferty: „Filmowe święta z UPC Biznes” i „Sportowe święta z UPC Biznes”. Pierwsza z nich stworzona została z myślą o wszystkich klientach biznesowych, którzy chcą mieć dostęp do światowych hitów kinowych, najlepszych seriali i dokumentów. Trzy dostępne pakiety: Start 400, Smart 600 oraz Pro 1000 w cenie od 129,99 zł do 159,99 zł to 165 kanałów (117 HD), nagrywarka oraz zestaw treści premium (Canal+ Prestige, HBO, HBO GO, Cinemax). Oprócz tego, pakiety zawierają internet o prędkości od 400 Mb/s do 1Gb/s.

W ramach każdej oferty klienci otrzymają usługę Gwarancja SLA, dzięki której nie będą musieli obawiać się ewentualnych awarii i braku dostępności usług (problem zostanie rozwiązany w ciągu maksymalnie 6 godzin). Dodatkowo, w przypadku oferty Smart 600 oraz Pro 1000 dostępny jest również tzw. pakiet bezpieczeństwa - zapewniający pełną ochronę przed wirusami, atakami w sieci czy spamem na, odpowiednio, 10 lub 25 urządzeniach jednocześnie.

Oferta „Sportowe święta z UPC Biznes” skierowana jest dla klientów biznesowych, dla których ważny jest sport. W jej ramach, do wyboru są te same, trzy pakiety czyli: Start 400, Smart 600 oraz Pro 1000 w cenie od 129,99 zł do 159,99 zł. Od oferty „Filmowe święta” odróżnia je zestaw kanałów sportowych Premium - pakiet gwarantuje dostęp do Canal+ Prestige, Eleven Sports oraz Polsat Sport Premium (zamiast HBO, HBO GO i Cinemax).

Świąteczna oferta UPC Biznes dotyczy umów zawieranych na 24 miesiące i obowiązuje do 31 stycznia 2020 roku.

Na koniec trzeciego kwartału br. UPC Polska miała 1 470 600 klientów (o 39,7 tys. więcej niż rok wcześniej), z czego 1,06 mln korzystało z telewizji cyfrowej. Operator miał sprzedanych 3,135 mln usług jednostkowych, po wzroście o 125 tys. w skali roku.

Dołącz do dyskusji: Sześć nowych pakietów internetu i telewizji w świątecznej ofercie UPC Biznes

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
T1000
Ten operator w Warszawie w wielu miejscach jest monopolistą. Co na to UKE i UOKiK???
0 0
odpowiedź