Stena Recycling i Volvo razem o recyklingu samochodów
Producent aut Volvo Cars ruszył ze wspólną kampanią edukacyjną z firmą Stena Recycling, zajmującą się recyklingiem i profesjonalnym zarządzaniem odpadami. Akcja ma na celu uświadomienie konsumentów, jak cennym źródłem surowców wtórnych są samochody.
Dwie skandynawskie firmy - Stena Recycling oraz Volvo Cars - będą dzielić się we wspólnej kampanii wiedzą, jak możliwie najefektywniej wykorzystywać do ponownego użycia materiały użyte do produkcji aut. Jak pokazują statystyki Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, w naszym kraju w 2017 roku wyrejestrowano 581 125 pojazdów, z których 88,5 proc. zostało zdemontowanych.
Działania prowadzone od końca maja, obejmować będą formaty reklamowe, contentowe oraz public relations w serwisach internetowych, prasie drukowanej, a także w mediach społecznościowych. Osią akcji są materiały edukacyjne publikowane w prasie tradycyjnej i elektronicznej oraz mediach społecznościowych.
Akcja będzie prowadzona między innymi w "Newsweeku", "Forbesie" oraz w serwisach Business Insider, Money.pl, Pb.pl.
Recykling auta od podstaw
- Zależy nam by właściciele pojazdów w Polsce uświadomili sobie, że ich auta to nie tylko środek transportu, ale również źródło cennych surowców wtórnych. Chcemy by każdy Polak, który decyduje się na kasację samochodu wiedział dokładnie co powinien z nim zrobić i co dzieje się z samochodem podczas prawidłowego demontażu oraz procesu recyklingu, z którego trzeba uzyskać aż 95% materiałów nadających się do ponownego użycia - komentuje Aleksandra Surdykowska, PR & Marketing Manager w Stena Recycling Polska.
Kampania prowadzona jest na 5 rynkach, na których działa Stena Recycling – w Szwecji, Finlandii, Danii, Norwegii i Polsce.
Akcja została przygotowana przez agencję Stendahls we współpracy z Bright Media. Za wsparcie komunikacyjne na rynku polskim odpowiadają agencje PREPARE Media i Komunikacja oraz Green Parrot.
Dołącz do dyskusji: Stena Recycling i Volvo razem o recyklingu samochodów