„Tele Świat” najchętniej kupowanym tygodnikiem, duży awans „Przyjaciółki” (top 21)
W lipcu 2018 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”, a z szóstego na drugie miejsce awansowała „Przyjaciółka” - top 21 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2018 roku wyniosła 262 750 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2017 roku była ona niższa o 8,77 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z szóstego na drugie miejsce awansowała „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zwiększył się o 20,60 proc. do poziomu 196 898 egz.
Podium zamyka „TV14” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 1,29 proc. do 172 924 egz. Tytuł ten spadł z drugiej lokaty.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Trzy miejsca przypadły tytułom people, dwa - dwutygodnikom poradnikowym, a jedno - pismu z segmentu real life stores.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” najchętniej kupowanym tygodnikiem, duży awans „Przyjaciółki” (top 21)