SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Sprawa dla reportera” straciła widzów, ale wygrywa z konkurencją

Program Elżbiety Jaworowicz “Sprawa dla reportera” ogląda obecnie o 900 tys. mniej widzów niż rok wcześniej. Magazyn daje Jedynce pozycję lidera wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja przegrywa z konkurentami.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność dziewięciu pierwszych wydań jesiennej serii “Sprawy dla reportera” wyniosła 2,63 mln widzów, co dało stacji 21,84 proc. udziału w grupie 4+ i 12,36 proc. w komercyjnej 16-49. Program nadawany był do końca października ok 22.00, a od listopada ukazuje się pół godziny wcześniej.

W analogicznym okresie ub.r. Sprawa dla reportera” gromadziła więcej widzów, bo 3,52 mln osób, a udział magazynu wynosił aż 24,98 proc. i 16,08 proc. Program wtedy nadawany był wcześniej, bo zaczynał się już o godz. 21.25, tuż po “Ojcu Mateuszu”.

W czasie nadawania magazynu Elżbiety Jaworowicz TVP 1 jest liderem w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce zajmuje stacja TVN, nadająca wówczas “Kuchenne rewolucje” oraz filmy, co daje jej 17,27 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (głównie “Szpilki na Giewoncie”; 16,84 proc.), a czwarta - TVP 2 (filmy z cyklu “Kocham Kino”; 8,86 proc.). Natomiast w grupie 16-49 Jedynka jest dopiero trzecia i osiąga udział sporo niższy od TVN i Polsatu.


Elżbieta Jaworowicz, autorka programu (fot. TVP)


“Sprawę dla reportera” oglądają głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.


Widownia “Sprawy dla reportera” odcinek po odcinku

Data Godz. Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
08-09-2011 21:57 2 262 162 19,70% 11,09%
15-09-2011 21:58 2 308 296 19,55% 11,13%
22-09-2011 21:56 2 705 617 23,18% 14,22%
29-09-2011 22:00 2 551 773 21,83% 10,91%
06-10-2011 21:56 2 723 380 22,54% 13,93%
13-10-2011 22:03 2 796 703 23,77% 13,60%
20-10-2011 22:04 2 422 981 20,12% 11,14%
27-10-2011 22:03 2 806 478 23,24% 12,22%
03-11-2011 21:30 3 132 250 22,44% 12,92%
Średnia   2 633 929 21,84% 12,36%


Oglądalność programu na tle konkurencji 

Stacja Wszyscy 4+   16-49 16-49
AMR SHR % SHR % SHR %
TVP1-Sprawa 2 633 929 21,84% 12,36% 12,36%
TVN 2 082 924 17,27% 21,91% 21,91%
Polsat 2 031 942 16,84% 19,09% 19,09%
TVP 2 1 069 191 8,86% 9,61% 9,61%


Profil widowni magazynu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 37,86% 79
Kobiety 62,14% 120
Wiek  4-9 0,48% 8
 10-15 1,49% 22
16 - 19 0,66% 12
20 - 24 1,91% 24
25 - 29 3,25% 37
30 - 34 4,76% 57
35 - 39 4,51% 61
40 - 44 4,74% 74
45 - 49 6,28% 91
50 - 54 8,74% 109
55 - 59 9,90% 128
60 53,29% 264
Wlk. miasta Wieś 45,59% 116
< 50 tys. 25,65% 107
50-100 tys. 7,87% 92
100-200 tys. 6,76% 84
> 200 tys. 14,12% 70
Zawód Top management 4,41% 51
Pracownicy średniego szczebla 8,13% 54
Pracownicy fizyczni i rolnicy 16,50% 83
Emeryci 60,42% 235
Inni 10,53% 34
Wykształcenie Podstawowe 63,61% 141
Średnie 23,99% 81
Wyższe 10,44% 83
Inne 1,96% 15


 

Dołącz do dyskusji: “Sprawa dla reportera” straciła widzów, ale wygrywa z konkurencją

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hjalina2304@gmail.com
bardzo mi się podoba program Pani Jaworowicz chcialabym zawsze go oglądać
0 0
odpowiedź
User
fa
Już od pewnego czasu temu programowi ktoś powyrywał "zęby", być może autocenzura , dobrowolna? wymuszona ? trudno zgadnąć, wie to autorka.

Od roku lub dłużej traktuja te programy o ludzkiej biedzie niemożności, a nie walą w chore miejsca systemu, administracyjno, sondowo, bankowo, skarbowo społcznego jak poprzednio. Byc może w ramach "odpolityczniania" mediów. Za to Polsat podchwycił i zastapił w niedzielę 19_30 Panią Jaworowicz. Teraz tam telewidzowie zgrzytają zębami. ciekawe jak długo ten program pożyje....
0 0
odpowiedź
User
gość1000
oglądałem chyba z 10 lat temu...
0 0
odpowiedź