„Sprawa dla reportera” nadal hitem TVP1. Jesienią 13 mln zł z reklam
„Sprawę dla reportera” w jesiennym sezonie oglądało 3,09 mln osób, czyli o 80 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie 2012 roku. Jednak TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz nadal wygrała z konkurencją. Wpływy z reklam wyniosły 13,13 mln zł.
Premierowe odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25. Jesienny sezon programu, w okresie od 5 września do 19 grudnia br., oglądało średnio 3,09 mln widzów. Przełożyło się to na 22,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,45 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
>>> „Sprawa dla reportera” na czele programów interwencyjnych
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz stracił 80 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 3,17 mln osób - udział wynosił odpowiednio 22,86 proc. i 14,38 proc.
W paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” TVP1 była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła stacja TVN z udziałem na poziomie 15,47 proc., emitująca w tym czasie „Kuchenne rewolucje” - zobacz szczegóły ich oglądalności. Dalej uplasował się: Polsat (11,11 proc.; „Hotel 52” - więcej o jego oglądalności, „2XL” - zobacz jego wyniki i filmy fabularne) i TVP2 (6,83 proc.; pasmo filmowe).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka była druga, przegrywając z TVN. Trzeci był Polsat, a czwarta - Dwójka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 - Sprawa dla reportera |
3 087 786 |
22,34% |
12,45% |
TVN |
2 137 717 |
15,47% |
19,20% |
Polsat |
1 535 845 |
11,11% |
11,60% |
TVP2 |
944 339 |
6,83% |
9,33% |
Wpływy reklamowe przy emisji „Sprawy dla reportera” w jesiennym sezonie br. wyniosły 13,13 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Kolejne odcinki programu Elżbiety Jaworowicz na antenie TVP1 będzie można oglądać od stycznia 2014 roku.
Dołącz do dyskusji: „Sprawa dla reportera” nadal hitem TVP1. Jesienią 13 mln zł z reklam