„Sprawa dla reportera” na czele programów interwencyjnych
W jesiennej ramówce wśród programów reporterskich i interwencyjnych największą popularnością cieszy się emitowany od wielu lat w TVP1 magazyn „Sprawa dla reportera” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 września do 5 listopada br. wśród programów reporterskich i interwencyjnych największym zainteresowaniem cieszył się nadawany w czwartki o 21.25 w TVP1 magazyn Elżbiety Jaworowicz „Sprawa dla reportera”.
Jego średnia oglądalność w tym okresie wyniosła 2,95 mln widzów, co przełożyło się na 21,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajmuje emitowany we wtorki o 21.45 w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów”, którego średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 2,65 mln osób (21,41 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez TVN magazyn „Uwaga” (2,47 mln widzów; 16,97 proc. udziału). Oglądać można go codziennie około 19.50.
W pierwszej piątce zestawienia znajdują się jeszcze takie programy jak: „Państwo w państwie” (emisja w niedziele o 19.30; 1,53 mln widzów; 9,88 proc. udziału) oraz „Interwencja” (emisja w dni powszednie o 16.15; 1,28 mln; 18,25 proc.). Oba nadawane są na antenie Polsatu.
Średnia oglądalność magazynów reporterskich i interwencyjnych w okresie od 1 września do 5 listopada 2013 roku |
Wszyscy 4+ |
|||
Tytuł |
Kanał |
Dzień i godz. emisji |
AMR |
SHR % |
SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ |
TVP1 |
czwartek 21.25 |
2 945 922 |
21,68% |
EKSPRES REPORTEROW |
TVP2 |
wtorek 21.45 |
2 646 376 |
21,41% |
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ |
TVN |
poniedziałek - niedziela 19.50 |
2 472 239 |
16,97% |
PANSTWO W PANSTWIE /CYKL REP.POL./ |
Polsat |
niedziela 19.30 |
1 528 133 |
9,88% |
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ |
Polsat |
poniedziałek - piątek 16.15 |
1 280 116 |
18,25% |
POLSKA NON STOP /MAG.REP.POL./ |
TVP1 |
poniedziałek - piątek 16.40 |
666 986 |
8,66% |
SUPER WIZJER TVN /MAG.SENS.ROZR.POL./ |
TVN |
wtorek 23.30 |
599 694 |
11,43% |
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ |
TVP2 |
środa ok. 23.30 |
319 743 |
6,64% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do „Uwagi” (966 tys. widzów; 17,70 proc. udziału). Bez zmian drugie miejsce zajmuje tutaj „Magazyn Ekspresu Reporterów” (830 tys.; 14,71 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium klasyfikowana jest „Sprawa dla reportera” (717 tys.: 12,20 proc.).
Średnia oglądalność magazynów reporterskich i interwencyjnych w okresie od 1 września do 5 listopada 2013 roku |
Wszyscy 16-49 |
|||
Tytuł |
Kanał |
Dzień i godz. emisji |
AMR |
SHR % |
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./ |
TVN |
poniedziałek - niedziela 19.50 |
966 148 |
17,70% |
EKSPRES REPORTEROW |
TVP2 |
wtorek 21.45 |
829 575 |
14,71% |
SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ |
TVP1 |
czwartek 21.25 |
716 825 |
12,20% |
PANSTWO W PANSTWIE /CYKL REP.POL./ |
Polsat |
niedziela 19.30 |
495 634 |
8,07% |
INTERWENCJA /MAG.REP.POL./ |
Polsat |
poniedziałek - piątek 16.15 |
409 671 |
16,14% |
SUPER WIZJER TVN /MAG.SENS.ROZR.POL./ |
TVN |
wtorek 23.30 |
338 365 |
12,65% |
REPORTER POLSKI /MAG.REP.POL./ |
TVP2 |
środa ok. 23.30 |
131 329 |
5,22% |
POLSKA NON STOP /MAG.REP.POL./ |
TVP1 |
poniedziałek - piątek 16.40 |
109 247 |
3,90% |
W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności wszystkich programów reporterskich i interwencyjnych w okresie od 1 września do 5 listopada 2013 roku, które oglądać można w głównych stacjach telewizyjnych (tzn. TVP1, TVP2, Polsat i TVN).
Dołącz do dyskusji: „Sprawa dla reportera” na czele programów interwencyjnych