Sodexo Pass: Wsparcie sprzedaży na pełnym luzie
Pod hasłem "Wsparcie sprzedaży na pełnym luzie" przebiega kampania promująca program 360° dla Biznesu oferowany przez Sodexo Pass. Akcja obejmuje prasę, internet i marketing bezpośredni.
Prowadzona obecnie kampania Sodexo Pass reklamuje oferowany przez tą firmę program 360° dla Biznesu obejmujący kompleksowe prowadzenie akcji motywacyjnych i lojalnościowych w obszarze B2B i B2C. Akcja informuje, że w ramach tej usługi firma zajmuje się doradztwem podatkowo-prawnym, wsparciem w tworzeniu mechanizmów i regulaminów, personalizacją nagród, logistyką, komunikacją z uczestnikami, szczegółowym raportowaniem oraz bieżącym zarządzaniem programami. W ramach kampanii pod hasłem "Wsparcie sprzedaży na pełnym luzie" uruchomiono serwis internetowy motywacja.sodexo.pl, który zawiera informacje na temat tej oferty oraz moduł e-Doradcy proponujący konkretne narzędzia motywacyjne.
Akcja reklamowa od połowy września jest prowadzona w mediach branżowych: czasopismach i serwisach internetowych, obejmując również wyszukiwarkę Google, e-mailing skierowany do użytkowników portali branżowych oraz tradycyjny mailing skierowany do 5 tys. kierowników odpowiadających w firmach za sprzedaż i jej wsparcie. Serwis motywacja.sodexo.pl przygotowała agencja Webvariation, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Sodexo Pass: Wsparcie sprzedaży na pełnym luzie