SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Śmignij po nagrodę" w kampanii karty Visa Vancouver

W prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa karty kredytowej Visa Vancouver wydanej przez PKO BP. Akcję pod hasłem "Śmignij po nagrodę" przygotowały firmy A linea, Hypermedia i ZenithOptimedia.

Kampania reklamowa wydanej przez PKO BP kart kredytowej Visa Vancouver 2010 Olympic Winter Games podkreśla, że każdy, kto do 12 marca złoży o nią wniosek w oddziale tego banku, otrzyma sportowy plecak ufundowany przez Visa. Przekaz pod hasłem "Śmignij po nagrodę" jest skierowany zarówno do klientów PKO BP, jak i osób korzystających z innych banków.

Akcja jest prowadzona w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Metro", "Fakt", "Super Express", "Przegląd Sportowy", "Sport", "Gazeta Telewizyjna", "Tele Tydzień", "Angora", "Przekrój", "Wprost", "Newsweek", "Forum" i "Polityka"), internecie (Gazeta - serwis specjalny Igrzyska Olimpijskie, Pino - magazyn Pepper, Onet - sport, sekcja sporty zimowe, mailing, WP - mailing, Gadu-Gadu, IDMnet - strony sportowe, związane z olimpiadą: polityka.pl; inwestycje.pl; eurosport.pl; waluty.com.pl; press; podroze.pl, pogodzinach.pl; artbiznes.pl; swiatpodrozy.pl; skiforum.pl; golf24.pl; tygodnikforum.pl; tygodnikforum.pl; sportbiznes.p itp, sieć ARBOmedia, Nasza Klasa), salonach Empik (370 tys. zakładek do książek) oraz oddziałach PKO BP (plakaty, ulotki, naklejki wielkoformatowe). Koncepcję i kreacje kampanii przygotowała agencja A linea, za działania w internecie odpowiada agencja HYPERmedia, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: "Śmignij po nagrodę" w kampanii karty Visa Vancouver

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl