SMB oraz MB SMG/KRC podpisały umowę o współpracy
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz instytut badawczyMillward Brown SMG/KRC podpisały umowę o współpracy dotyczącą badańz zakresu marketingu bezpośredniego. Projekt otrzymał nazwę PolskieBadania Marketingu Bezpośredniego.
Na mocy umowy do przeprowadzanego przez MB SMG/KRC badaniaTarget Group Index (systematyczne badanie konsumenckie realizowaneprzez SMG/KRC na próbie 36 000 respondentów), zostaną dołączonemoduły poświęcone marketingowi zintegrowanemu.
Dzięki badaniom zostaną przeanalizowane zachowania konsumenckiedotyczące częstotliwości i sposobów korzystania z: przesyłekbezpośrednich, katalogów, gazetek i ulotek reklamowych, ofert iinformacji telemarketingowych (w tym sms-ów oraz infolinii) orazofert handlowych w sieci.
Pierwsze wyniki badania poznamy na przełomie września ipaździernika 2009 roku.
Dołącz do dyskusji: SMB oraz MB SMG/KRC podpisały umowę o współpracy