SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieć sklepów Redanu wzrośnie do 614 na koniec 2012 r.

Spółka odzieżowa Redan zwiększy w ciągu trzech lat liczbę sklepów o 70% do 614 i spodziewa się, że sprzedaż grupy wzrośnie ponad dwukrotnie do 642 mln zł w 2012 roku, poinformowali przedstawiciele spółki w środę.

"Założyliśmy, że po trudnym roku ubiegłym, rok 2010 będzie rokiem ustabilizowania popytu, a w 2011 i 2012 będzie on systematycznie rósł i ta pozytywna tendencja utrzyma się w kolejnych latach" - powiedział na konferencji prezes zarządu Piotr Kulawiński.

Zarząd spółki potwierdził, że utrzymuje strategię dywersyfikacji biznesu, a głównym celem jest wzrost przychodów i umocnienie pozycji na rynku. Spółka stawia na rozwój sieci sklepów własnych w segmencie dyskontowym (Textilmarket) oraz budowę sklepów multibrandowych, franczyzowych i własnych w segmencie modowym (Top Secret, Troll).

Textilmarket posiada obecnie 157 sklepów własnych w małych i średnich miastach, a do 2012 roku ich liczba wzrośnie prawie do 346. Wydatki na sieć Textilmarketu wyniosą 30,7 mln zł.

"Możemy mieć w Polsce 500 takich sklepów, więc potencjał jest bardzo duży. Tę sieć będziemy rozwijać szybciej, niż planowaliśmy" - powiedział prezes.

"Zakładamy, że przychody w 2012 roku wyniosą 344 mln zł, co oznacza 40-proc. stopę wzrostu rocznie" - dodał.

W segmencie modowym Redan zamierza inwestować w budowę wizerunku oby marek. Spółka uruchomiła także nowe kanały dystrybucji - sprzedaż bezpośrednią (fashionNation) oraz przez Internet i szacuje, że w 2012 roku na te kanały będzie przypadać ok. 9% sprzedaży grupy na tym rynku.

"Na koniec 2012 roku chcemy mieć 268 sklepów, czyli otworzymy ponad 60 sklepów. Wydamy na to prawie 37 mln zł. Przełoży się to na sprzedaż rzędu 300 mln zł w 2012 r." - powiedział Kujawiński.

Poza Polską Redan obecny jest na Ukrainie poprzez spółkę zależną, a w 2009 r. spółka rozpoczęła sprzedaż w Rosji, Bułgarii i na Białorusi. Spółka chce zwiększyć liczbę sklepów zagranicą o 22 do 35 do końca 2012 r. W innych krajach będzie współpracować z lokalnymi partnerami organizującymi sieci sklepów.

Wcześniej spółka podała, że jej zysk netto powinien wynieść 5,8 mln zł w 2010 r, 19,6 mln zł w 2011 r. i wzrośnie do 37,5 mln zł w 2012 r. Ten rok Redan chce zakończyć przychodami na poziomie 333,7 mln zł, w 2010 mają one sięgnąć 469,4 mln zł, a w 2012 r. 642 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Sieć sklepów Redanu wzrośnie do 614 na koniec 2012 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl