SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serce i Rozum wyśmiewają „francuskiego” Kota Netii w viralu Orange (wideo)

W internecie pojawił się kolejny viral Orange z Sercem i Rozumem parodiujący reklamę Netii. Spot przygotowała agencja Lemon Sky.

W nowym viralu Orange Serce i Rozum wyśmiewają emitowaną od początku września reklamę Netii, w której Tomasz Kot wciela się w rolę romantycznego, francuskiego piosenkarza (przeczytaj więcej i zobacz ten spot). Bohaterowie Orange przygotowują spot na konkurs towarzyszący tej kampanii, a zamiast Kota występuje u nich niesforny Kot.

 

To kolejny viral Orange z Sercem i Rozumem parodiujący reklamę Netii. Jesienią ub.r. pojawił się spot z nimi nawiązujący do reklamy Netii z szympansami (obejrzy to), a wiosną - reklama parodiująca spot Netii z Tomaszem Kotem jako Kaszpirowskim (zobacz to).

Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum wyśmiewają „francuskiego” Kota Netii w viralu Orange (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ewa
Słabizna , reklama z Tomaszem Kotem jest fajniejsza ( rozanielony debilny wyraz twarzy na końcu reklamy zawsze mnie rozśmiesza ).
odpowiedź
User
hideon
Zdecydowanie jest to najbardziej skomlące nieporozumienie.
O co chodzi?
Przecież tu nie ma pomysłu na ripostę, a to ma być riposta. To nie viral bo nie ma potencjału, jest tylko mediowym viralem (czytaj: nikt tego szitu nie puści w TV, szkoda budżetu, guuuiiiii-guuuiiiii).
Agencja od sześciu boleści, moc kreatywna słaba jak cholera.

Są lepsi, ej ludzie z Orange, czemu po nich nie sięgacie?
odpowiedź
User
jokki
Eeeee...yyyyy... no straszna zenada to jest...

cos takiego jest w ogole legalne ?
odpowiedź