Sebastian Mila i Maciej Zakrzewski w kampanii „Kto gra ten ma” Decathlonu
Agencja Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny i realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – Kipsta. W akcję zaangażowano Sebastiana Milę i Macieja Zakrzewskiego.
Hand Made odpowiada za kampanię promocyjną butów piłkarskich Kipsta Agility 900. Cała kampania osadzona jest wokół hasła "Kto gra ten ma". Do współpracy zaproszono byłego reprezentanta Polski - Sebastiana Milę i Macieja Zakrzewskiego, znanego z serwisu tepy.pl - portalu o butach piłkarskich.
Zaangażowani eksperci przetestują buty Kipsta Agility 900, które powstały z myślą o grze na trawie w każdych warunkach. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są testowane modele. Agencja Hand Made odpowiada także za kreację i realizację działań sprzedażowo-promocyjnych w social mediach.
Kampania rozpoczęła się 3 października i potrwa do 20 października. Hand Made pracowała przy tym projekcie projektowo. Firmy nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.
Wiosną br. Decathlon rozpoczął nową kampanię reklamową autorstwa agencji Przestrzeń pod hasłem „Decathlon sprawdza się w sporcie”.
Dołącz do dyskusji: Sebastian Mila i Maciej Zakrzewski w kampanii „Kto gra ten ma” Decathlonu