Sebastian Kustra i Edgar Bąk stworzyli biznesowo-lifestylowy „Monitor Magazine”
Wydawnictwo Kustra Group wprowadziło na rynek biznesowo-lifestylowy kwartalnik pod tytułem „Monitor Magazine”. Czytelnicy znajdą w nim treści dotyczące biznesu, designu, kultury, stylu, podróży i kuchni. Pismo jest dwujęzyczne - polsko-angielskie.
- To magazyn z najwyższej półki jakiego do tej pory nie było na polskim rynku, praktycznie nie mający bezpośredniej konkurencji. Naszą referencją jest przede wszystkim fenomenalny weekendowy "Life & Arts" dołączany do dziennika "Financial Times", miesięcznik "IL - Inteligence in lifestyle" dodawany do dziennika "Il Sole 24 ORE", a także magazyny takie jak "Monocle", "Port" czy "Inventory" - mówi Sebastian Kustra, wydawca i redaktor naczelny „Monitor Magazine”. W przeszłości Kustra był szefem pisma „Futu Ideas” i portalu Futu.pl oraz konsultantem kreatywnym miesięcznika „Brief”.
W liczącym 112 stron piśmie znaleźć można eseje, wywiady, reportaże i felietony. Felietonistami tytułu zostali: Olga Kozierowska (Radio PiN), Hanna Rydlewska (NaTemat.pl), Filip Niedenthal (były redaktor naczelny miesięcznika "Podróże"), Janusz Noniewicz (Katedra Mody ASP) oraz blogerzy kulinarni - Małgosia Minta (Minta Eats) i Tomasz Baran (Baran Cooks). Dyrektorem artystycznym „Monitor Magazine” jest Edgar Bąk, w przeszłości autor makiet takich pism jak "Waw" czy "Kultura Popularna". Razem z Sebastianem Kustrą pracowali też m.in. nad magazynem „Futu Design Guide".
Nowe pismo kierowane jest od osób powyżej 30. roku życia, z dużych i średnich miast, pracujących zarówno w międzynarodowych koncernach, jak i własnych firmach oraz wykonujących wolne zawody.
„Monitor Magazine” dostępny jest w w salonach prasowych i w prenumeracie (w przygotowaniu jest wydanie elektroniczne). Pierwszy numer ukazał się w nakładzie wynoszącym 30 tys. egz. i w promocyjnej cenie 10 zł. Taką samą cenę ma mieć drugie wydanie, które pojawi się w sprzedaży w listopadzie br. Na razie tytuł będzie kwartalnikiem. - Decyzję o zmianie częstotliwości wydań (do 8-10 w roku) podejmiemy w połowie 2013 roku - mówi nam Sebastian Kustra.
Promocja tytułu, zaplanowana przez wydawcę, obejmie stacje radiowe (m.in. Chilli ZET), magazyny i dzienniki o profilu biznesowym, portale społecznościowe oraz niestandardowe działania outdoorowe.
Dołącz do dyskusji: Sebastian Kustra i Edgar Bąk stworzyli biznesowo-lifestylowy „Monitor Magazine”
Do tego merytorycznie słabe. Teksty nieredagowane.