Magazyn modowy dla mężczyzn „L’Officiel Hommes” wchodzi na polski rynek
W marcu 2018 roku na polskim rynku ukaże się pierwszy numer magazynu o męskiej modzie i stylu - „L’Officiel Hommes Polska”. Wydawcą będzie wydawnictwo Kustra Group, a redaktorem naczelnym Sebastian Kustra.
Od października ub. roku na rynku funkcjonuje już polska wersja magazynu „L’Officiel” (Kustra Group), skierowanego do kobiet. Redaktorem naczelnym pisma jest Ewelina Kustra. - Po roku ukazywania się magazynu i jego ciepłym przyjęciu dostawaliśmy coraz więcej pytań od marek o jego męską edycję, która z sukcesem działa na 15 rynkach światowych - mówi Kustra.
Męska wersja "L’Officiela" powstała w 2005 roku we Francji. Polska edycja ma zadebiutować w marcu 2018 roku (numeracja: wiosna/lato oraz jesień/zima). W nowym tytule oprócz tematów związanych z modą, urodą i stylem życia będą też wywiady z osobowościami świata kultury i sztuki.
- Polscy mężczyźni zwracają coraz większą uwagę na wygląd, coraz świadomiej podchodzą do tematu pielęgnacji. O tym jak dynamicznie zmienia się podejście mężczyzn w Polsce świadczą wskaźniki konsumpcji dóbr w naszym kraju we wszystkich segmentach luksusowych: modzie, perfumach, pielęgnacji, samochodach. Dwucyfrowe wzrosty pokazują, że nie tylko Polki chcą być zadbane i świetnie wyglądać - mówi Sebastian Kustra, wydawca i redaktor naczelny magazynu.
"L’Officiel Hommes Polska" będzie półrocznikiem, ukazującym się w nakładzie 30 tys. egz. Liczyć będzie co najmniej 200 stron i kosztować 19 zł.
Magazyn „L’Officiel” (pełna nazwa francuskiej wersji pisma brzmi: „L'Officiel de la couture et de la mode de Paris”) jest wydawany we Francji od 1921 roku. Wydawnictwo Kustra Group od 2012 roku ma w portfolio także biznesowo-lifestylowy kwartalnik pod tytułem „Monitor Magazine”.
Dołącz do dyskusji: Magazyn modowy dla mężczyzn „L’Officiel Hommes” wchodzi na polski rynek