Sarota PR rozpoczyna współpracę z Kingston Technology
Firma Kingston Technology, producent pamięci, wybrała agencję Sarota PR do prowadzenia działań komunikacyjnych na polskim rynku.
Sarota PR została wybrana przez Kingston w drodze konkursu, w którym brały udział trzy podmioty. Agencja świadczy na rzecz Kingston Technology usługi z zakresu media relations w obszarze PR konsumenckiego oraz korporacyjnego.
– Przedstawiciele Sarota PR przekonali nas do siebie świetnymi pomysłami kreatywnymi oraz energią i entuzjazmem, widocznymi od pierwszej rozmowy – podkreśla Debbie Fowler, head of B2B, PR and channel marketing z firmy Kingston. – Agencja zaprezentowała świeże spojrzenie na usługi PR i zaproponowała świetny balans między komunikacją B2B a B2C. Kingston może pochwalić się unikatową kulturą, do której Sarota PR doskonale pasuje.
Obsługę nowego klienta prowadzi zespół kierowany przez managerów public relations: Natalię Cygan w segmencie B2B oraz Mateusza Bachłaja w segmencie B2C.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Sarota PR rozpoczyna współpracę z Kingston Technology