Ryanair szuka dyrektora marketingu
Linie lotnicze Ryanair chcą poprawić swój nadszarpnięty wizerunek. W tym celu firma poszukuje osoby, która pokieruje jej działem marketingu.
Ryanair szuka osoby, która będzie zajmowała się sprzedażą i marketingiem na wszystkich rynkach, na których linie lotnicze obecnie funkcjonują. Do jej obowiązków ma również należeć zarządzanie promocjami cenowymi, reklamą oraz komunikacją, a także pełnienie funkcji rzecznika prasowego.
Do tej pory to sam CEO Ryanaira, Michael O’Leary pełnił funkcję dyrektora marketingu. Wizerunek firmy został jednak poważnie nadszarpnięty, a klienci często wystawiają jej negatywną opinię, zwracając uwagę na złą obsługę klienta oraz ukryte koszty. Linie lotnicze chcą teraz zmienić ten obraz i zaistnieć w oczach konsumentów jako firma dbająca o bezpieczeństwo oraz zadowolenie swoich pasażerów, a także oferująca atrakcyjne ceny.
Na początku sierpnia br. Michael O’Leary w wywiadze dla „Marketing Magazine” otwarcie przyznał, że agencje reklamowe są bezużyteczne, a jego firma nie posiada żadnej strategii budowania wizerunku (przeczytaj o tym więcej).
Dołącz do dyskusji: Ryanair szuka dyrektora marketingu