Nowości w internetowej witrynie i usługach cyfrowych Ryanair
Linia lotnicza Ryanair wprowadza nowe rozwiązania do swojej witryny internetowej. Przewoźnik zapowiedział także nowe usługi cyfrowe, które mają ułatwić rezerwacje.
Wśród nowych funkcji strony internetowej Ryanair znalazło się usunięcie kodu bezpieczeństwa “Recaptcha” dla poszczególnych rezerwacji (1 listopada), 24-godzinny okres ochronny korygujący ewentualne błędy (1 listopada), przejrzystszy układ (30 listopada), uproszczenie procesu rezerwacji, który ma pozwolić na zakup biletu poprzez 5 zamiast 17 "kliknięć" oraz funkcja rezerwacyjna, która ma pomóc pasażerom łatwiej znaleźć najniższe ceny biletów na każdej trasie (30 listopada).
Ryanair zapowiedział także, że w ciągu najbliższych miesięcy wprowadzi ulepszone usługi cyfrowe. Pod koniec grudnia udostępniona zostanie rejestracja członkostwa "My Ryanair", pozwalająca pasażerom wprowadzić swoje dane (nazwisko, adres, kartę kredytową itp.), które będą przechowywane na stronie Ryanair.com. Ma to pozwolić pasażerom oszczędzić czas za każdym razem, gdy będą dokonywać rezerwacji.
Ponadto w 2014 mają pojawić się mobilne karty pokładowe (możliwość wyboru otrzymania karty pokładowej poprzez jej wydruk lub pobranie ze swoich smartfonów), funkcja "Fare Finder" (pozwoli pasażerom sprawdzić ceny biletów w wyszukiwanym przedziale cenowym, na danej trasie oraz poszczególnym terminie podróży; pasażerowie będą mogli kliknąć na niskie ceny i od razu znaleźć daty oraz loty dostępne w wyszukiwanej cenie), nowa aplikacja mobilna, opcja "Share the Fare" (pomoże znaleźć niskie ceny biletów oraz pozwoli udostępniać je w serwisach społecznościowych) oraz nowe wersje językowe strony internetowej (włoska, hiszpańska).
Dołącz do dyskusji: Nowości w internetowej witrynie i usługach cyfrowych Ryanair