Rośnie liczba klientów UPC Polska. Wzrost do 610 tys. użytkowników platformy Horizon
Na koniec września br. sieć kablowa UPC Polska miała 1,43 mln abonentów o 4,5 tys. więcej niż rok wcześniej. Najszybciej przybywa klientów internetu i telefonii cyfrowej - wynika z raportu Liberty Global, właściciela operatora. Przychody w ciągu trzech kwartałów br. zamknęły się sumą 1,189 mld zł.
Sieć UPC Polska na koniec września br. obsługiwała 1 430 900 klientów, co oznacza, że operator zyskał 4,5 tys. abonentów względem III kwartału rok wcześniej.
- Nasze inwestycje w przełomową na rynku prędkość gigabitową dla firm i osób prywatnych oraz nowe portfolio usług cyfrowej rozrywki i internetu, w tym między innymi dostęp do kanałów Polsat Sport Premium, przyczyniły się do poprawy wyników UPC w ostatnim kwartale. Dodatkowo, dzięki nowej ofercie zdobyliśmy nowych klientów, oferując im dostęp do innowacyjnej rozrywki na wielu ekranach, a także najlepszej jakości internet. Z pełnym zaangażowaniem zwiększamy skalę działalności, aby stale proponować klientom jak najwyższą jakość oraz poszerzać zasięg naszej sieci gigabitowej poza 3,4 milionów gospodarstw domowych, do których docieramy już dziś, a także zwiększać liczbę miejsc, w których możemy zaoferować prędkość gigabitową - tłumaczy Robert Redeleanu, prezes UPC Polska.
Rośnie jednak liczba usług, z których korzystają abonenci - łącznie klienci UPC Polska na dzień 30 września br. korzystali z 3 010 200 usług (rok wcześniej wskaźnik RGU wynosił 2 958 300, co oznacza wzrost o 51 900). 3 430 800 gospodarstw domowych było w zasięgu sieci UPC Polska po III kwartale 2018 roku.
Na dzień 30 września br. UPC Polska miała 1 033 100 użytkowników telewizji cyfrowej, co oznacza o 16,6 tys. więcej niż rok wcześniej. Użytkowników platformy Horizon jest już 610 tys., co stanowi 59 proc. bazy użytkowników telewizji cyfrowej.
Natomiast z szerokopasmowego internetu UPC na koniec III kwartału br. wyniosła 1 mln 153 tys., co oznacza wzrost w ciągu roku o 30,5 tys. Z modemu Connect Box korzysta już 545 000, co stanowi 47 proc. naszej bazy klientów korzystających z usługi internetowych. Liczba użytkowników usług telefonicznych wzrosła o 17 400 rok do roku i wyniosła 643 900 klientów.
- W III kwartale 2018, dzięki wieloletnim i wielomiliardowym inwestycjom, jako pierwszy ogólnopolski operator wprowadziliśmy w Warszawie gigabitową prędkość internetu. Ponadto, zaproponowaliśmy nowe portfolio z 3 różnymi prędkościami: 150Mb/s, 300Mb/s oraz 500Mb/s. Dodatkowo, poprawiliśmy jakość domowego Wi-Fi dzięki innowacyjnemu modemowi Giga Connect Box dedykowanemu prędkości 1 Gb/s. Jednocześnie ponownie poprawiliśmy doświadczenia użytkowników korzystających z naszych usług internetowych poprzez wprowadzanie nowych produktów, takich jak Internet Boostery - informuje UPC Polska.
300 000 klientów zyskało przyspieszenie internetu do 150Mb/s, a średnia prędkość z jakiej na koniec III kwartału korzystali abonenci sieci osiągnęła 180 Mb/s.
W ciągu trzech kwartałów br. przychody UPC Polska zamknęły się sumą 334 mln zł (1,19 mld zł), rosnąc o 1,5 proc. z 389,7 mln dolarów (1,17 mld zł) rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Rośnie liczba klientów UPC Polska. Wzrost do 610 tys. użytkowników platformy Horizon