Na Kwejk.pl sprostowanie ws. memów o Robercie Lewandowskim
Administracja portalu humorystycznego Kwejk.pl zamieściła sprostowanie dotyczące memów z nieprawdziwą informacją, jakoby to producent napojów Oshee zdecydował o zakończeniu współpracy z Robertem Lewandowskim.
Komunikat administracji Kwejka zatytułowano: „Sprostowanie odnośnie błędnej informacji w memach na portalu kwejk.pl odnośnie Roberta Lewandowskiego”.
- W odpowiedzi na pismo od prawnika p. Roberta chcielibyśmy sprostować niezgodną z prawdą informację zawartą w memach umieszczonych na naszym portalu odnośnie zerwania współpracy przez Oshee z panem Robertem Lewandowskim. Współpraca pana Roberta Lewandowskiego z Oshee wygasła i nie została przedłużona na skutek wyłącznej decyzji pana Roberta Lewandowskiego - czytamy w oświadczeniu.
OK, jest potwierdzenie, że obóz Lewego cierpi z powodu memów.
— Marcin Kosman (@Kosowsky_) July 2, 2023
Swoją drogą, ostatni raz na Kwejku byłem z 10 lat temu i nie sądziłem, że jeszcze istnieje. pic.twitter.com/Z6bZIPzxHi
W czwartek po południu portal Wirtualnemedia.pl zamieścił obszerne przeprosiny za nieprawdziwą informację z wtorku, jakoby to firma Oshee zerwała współpracę z Lewandowskim (podaliśmy ją w tekście o tym, że nową ambasadorką marketingową Oshee została Iga Świątek).
Robert Lewandowski prostuje memy na swój temat 🙈 Ciekawe, czy piłkarz w ogóle wie, co z jego wizerunkiem wyprawiają opłacani przez niego ludzie. pic.twitter.com/22VCEecd3R
— Szymon Jadczak (@SzJadczak) July 2, 2023
Wysyp memów
Sprostowanie na Kwejku komentowali na Twitterze dziennikarze i specjaliści od komunikacji. - To jest absolutne arcydzieło, że działania mające chronić wizerunek Roberta Lewandowskiego przenoszą mu tyle szkód wizerunkowych - ocenił Grzegorz Kita, szef agencji Sport Management Polska.
- OK, jest potwierdzenie, że obóz Lewego cierpi z powodu memów - zauważył Marcin Kosman, szef better. gaming agency. - Robert Lewandowski wziął się za prostowanie memów na kwejku - zauważył Krzysztof Stanowski z Weszło i Kanału Sportowego.
- Robert Lewandowski zalicza straszny zjazd wizerunkowy. Coraz więcej osób go nie lubi. Powoli zaczyna być pośmiewiskiem. Jeśli ma trochę oleju w głowie, to powinien natychmiast zareagować. Inaczej grozi mu poważny upadek - ocenił Marcin Torz z „Super Expressu”.
To jest absolutne arcydzieło, że działania mające chronić wizerunek Roberta Lewandowskiego przenoszą mu tyle szkód wizerunkowych.
— Grzegorz Kita (@grzegorz_kita) July 2, 2023
🤷♂️ pic.twitter.com/uT2iJANGvU
Pojawiły się też kpiny, że współpracownicy Roberta Lewandowkiego mogą zabrać się za walkę prawną z innymi prześmiewczymi treściami internetowymi o piłkarzu.
Chciałbym zapytać, czy to prawda, że Lewandowski zrezygnował z Oshee, bo wolał pić wódkę z Olisadebe, ale nie zapytam, bo jego obóz może to wziąć na poważnie. https://t.co/yPkQZMlwUZ
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) July 2, 2023
Kwejk to jeden z najpopularniejszych serwisów, w których internauci mogą zamieszczać śmieszne grafiki i filmiki. W marcu br. witrynę odwiedziło 1,11 mln użytkowników, każdy spędził na niej średnio 16 minut i 33 sekundy (dane z Mediapanelu).
— Tygodnik NIE (@TygodnikNIE) July 2, 2023
Dołącz do dyskusji: Na Kwejk.pl sprostowanie ws. memów o Robercie Lewandowskim